مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه 3 ایستگاه جدید متروی تهران در خط 4 آماده بهره‌برداری است، گفت: مترو امروز بیش از هر وقت دیگری نیازمند تامین اعتبارات مصوب است.

محسن هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی3 ایستگاه چهارراه ولیعصر، نبرد و توحید از خط 4 متروی تهران به اتمام رسیده و این ایستگاه‌ها آماده بهره‌برداری هستند. وی ادامه داد: برای بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید، نیازمند افزایش تعداد قطارهای موجود در ناوگان هستیم که امید است بتوانیم با ورود واگن‌های جدید به‌زودی ضمن بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید خدمات‌رسانی مناسبی در ایستگاه‌های تازه به بهره برداری رسیده داشته باشیم و سرفاصله حرکت قطارها در این ایستگاه‌ها به حال معمول و مانند سایر ایستگاه‌ها شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه با بیان اینکه در ردیف‌های بودجه سال 89، دولت باید حدود 450 میلیارد تومان برای توسعه و ساخت مترو پرداخت کند، گفت: با وجود گذشت بیش از 7 ماه از سال، باید بیش از نیمی از این اعتبارات پرداخت می‌شد اما تاکنون مقدار کمی از این اعتبارات محقق شده است و متروی تهران همچنان برای تحقق اعتبار یک میلیارد دلاری خود از صندوق ذخیره ارزی چشم به راه و منتظر است. وی تاکید کرد: امروز متروی تهران بیش از هر وقت دیگری نیازمند تامین اعتبارات مصوب و دریافت حق قانونی خود است.

کد خبر 119182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز