مهر: یک مرد ایرانی که با جاسازی مواد‌مخدر در قوطی شامپو، قصد انتقال 1.5 کیلوگرم مواد‌مخدر متامفتامین مایع معروف به آیس به تایلند را داشت، در فرودگاه بانکوک دستگیر شد.

متهم به قاچاق

این مرد ایرانی که یک جوان 34 ساله است هنگامی که قصد عبور از بازرسی گمرک فرودگاه را داشت دستگیر شد. مقامات گمرک فرودگاه مقدار دقیق مواد قاچاق شده را 1550 گرم و به ارزش تقریبی 180 هزار دلار برآورد کرده‌اند.بازرسی‌های اولیه حاکی از آن است که این جوان ایرانی، با شرکت هواپیمایی قطر ایر و از مبدأ تهران به دوحه و از دوحه به بانکوک سفر کرده است.

بنابراین گزارش، این جوان قاچاقچی برای تکمیل پرونده قضایی، تحویل مقامات سازمان مبارزه با مواد‌مخدر تایلند شده است. در همین حال، شنبه گذشته نیز یک مرد ایرانی به جرم حمل 3 کیلوگرم مواد‌مخدر متامفتامین به ارزش تقریبی 350 هزار دلار در فرودگاه تایلند دستگیر شده بود.

این جوان 25 ساله هنگامی که می‌خواست یک عدد اجاق ماکروویو را از بازرسی گمرک فرودگاه عبور دهد، ظن ماموران بازرسی را بر انگیخت که منجر به بازرسی‌های بیشتر و کشف مواد جاسازی شده در داخل اجاق ماکروویو شد.بنابراین گزارش، این قاچاقچی ایرانی با پرواز شرکت هواپیمایی امارات، از دمشق به تایلند مسافرت کرده است.

کد خبر 118525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز