جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

گروه حوادث: هوشیاری زن جوان باعث شد چند مرد جوان که با نصب دوربین مخفی در اتاق پرو قصد فیلمبرداری از مشتریان را داشتند دستگیر شوند.

چند روز قبل زن جوانی به پلیس اماکن عمومی مشهد رفت و ماموران را در جریان نقشه شوم چند مرد برای فیلمبرداری از مشتریان زن فروشگاه پوشاک قرار داد. وی به ماموران گفت: برای خرید لباس به فروشگاه پوشاک رفته بودیم اما زمانی که در اتاق پرو را باز کردم متوجه وسیله کوچکی شدم که در قسمت بالای در اتاقک نصب شده بود.

وقتی مطمئن شدم که این وسیله عجیب دوربین مخفی است، بدون اینکه جلب توجه کنم، لباس‌ها را پس‌دادم و از مغازه خارج شدم. سپس ماجرا را با همسرم در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم پلیس را هم از موضوع باخبر کنیم. سرهنگ احمدی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی، با بیان این خبر گفت: بعد از اظهارات این زن، ماموران راهی فروشگاه مورد نظر شدند و فروشنده را که در حال مصرف مواد‌مخدر بود، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: با بازرسی دقیق اتاق پرو، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف شد اما خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دوربین به‌تازگی در محل نصب شده و فیلمی در حافظه آن ضبط نشده است. به گفته سرهنگ احمدی، فروشگاه مورد نظر پلمب و پرونده متهم به مرجع قضایی ارسال شد.

کد خبر 117343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز