همشهری‌آنلاین: آلبوم سوییت‌ها،به آهنگسازی پیمان یزدانیان ساعت 16 و 30 دقیقه روز 3 مهر، در نخستین نشست نقد و بررسی موسیقی در شهر کتاب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

یزدانیان

به گزارش همشهری‌آنلاین در این نشست که با حضور کیاوش صاحب نسق و هوشیار خیام به عنوان منتقدان برگزار خواهد شد، آلبوم سوییت‌های یزدانیان در حضور او و منتقدان و حاضران این نشست مورد ارزیابی وبررسی قرار خواهد گرفت.

مجموعه نشست‌های نقد و بررسی موسیقی شهر کتاب به دبیری سید ابوالحسن مختاباد و با همکاری رامین صدیقی،کارشناس موسیقی و مدیر نشر هرمس  قرار است در نخستین شنبه هر ماه در شهر کتاب برگزار شود و در آن آثار شاخص موسیقی در گونه‌های مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرند.[برگزاری نشست‌های ماهانه نقد و بررسی موسیقی در شهر کتاب]

پیمان یزدانیان از جمله نمایندگان نسل تازه موسیقی در ایران است که در کارنامه کاری خود تجربه‌های درخشانی در آهنگسازی فیلم و موسیقی متن سریال و نیز ساخت قطعات دیگر موسیقی دارد.

پیش از این در مجموعه نشست‌های نقد نغمه آلبوم گذر این آهنگساز شناخته شده‌، مورد نقد و بررسی قرار گرفته بود.[گزارش همشهری‌آنلاین از هفتمین نشست نقد نغمه]

مرکز فرهنگی شهر کتاب در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم قرار دارد و ورود عموم برای این نشست آزاد است.

کد خبر 116757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز