همشهری آنلاین: آلبوم «قصه‌های حرکتی» که عنوان بهترین آلبوم موسیقی کودک 4 سال اخیر را به خود اختصاص داد، با حضور فریبرز رستمی به عنوان طراح و ایده پرداز اثر و دکتر ساسان فاطمی به عنوان منتقد، ساعت 17 شنبه،7 آبان، در سیزدهمین نشست نقد و بررسی موسیقی شهر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

فاطمی- رستمی

 به گزارش همشهری آنلاین قصه‌های حرکتی آلبومی است که واحد نشر آثار صوتی، تصویری و رایانه‌ای مؤسسه فرهنگی هنری آشیانه‌ی کودک و نوجوان عرضه کرده است.

این اثر موسیقایی ترکیبی خلاق از موسیقی، حرکت، قصه و اثری متفاوت در عرصه‌ی موسیقی کودک متکی بر فرهنگ موسیقی ایران است که حاصل بیش از ۱۲ سال تجربه و تحقیقات میدانی و کارگاهی رستمی است.

قصه‌های حرکتی نسخه‌ی ضبط شده از اجرای زنده‌ی گروه سی نفری کودکان در مرداد ۱۳۸۸ در تالار وحدت است و در نخستین جشنواره‌ی آثار موسیقی کودک که چندی پیش در تالار وحدت برگزار شد، به عنوان بهترین اثر موسیقی سال‌های ۸۵ تا ۸۹ شناخته شد.

مرکز فرهنگی شهر کتاب در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم قرار دارد و حضور علاقه‌مندان به این نشست آزاد است.

پیش از این آلبوم سرخانه که ساسان فاطمی ایده‌پرداز اصلی آن بود در شهر کتاب  مورد نقد و بررسی قرار گرفته بود و فریبرز رستمی نیز به عنوان منتقد در نقد و بررسی‌آلبوم‌های موسیقی کودک به آهنگسازی مهدی آذرسینا در این نشست‌ها حضور یافت.

more

 ساسان فاطمی:بایکوت خبری شدیم

more

 گزارش همشهری آنلاین از نقد آثار موسیقی کودک مهدی آذرسینا

کد خبر 149448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز