سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

صوفیه: یک دزد پس از دستبرد به بانکی در بلغارستان به‌خاطر سنگین بودن کیسه‌پول به‌دام ماموران پلیس افتاد!

burglar

قضیه از این قرار است که این دزد پس از اینکه توانست بیشتر از 180‌هزار دلار پول نقد را از شعبه یک بانک سرقت کند قصد فرار با موتورسیکلت خودش را داشت.

 این دزد طمعکار اما به‌خاطر سنگینی کیسه‌پول نتوانست تعادلش را روی موتور حفظ کند و پس از طی مسافت‌کمی به‌زمین خورد. ماموران پلیس با دیدن این ماجرا به‌سادگی توانستند او را دستگیر کنند. ماموران پلیس می‌گویند پیش از این هم موارد مشابه این موضوع در بلغارستان رخ داده است. در یک پرونده دیگر، سارق بداقبالی بعد از سرقت، قصد فرار داشت که جلوی چشم ماموران پلیس موتورش روشن نشد!

فرود در بزرگراه

آتلانتا: یک هواپیمای کوچک در ساعات اوج ترافیک مجبور به فرود در یک بزرگراه شلوغ ایالت آتلانتای آمریکا شد. در حالی که بسیاری از راننده‌ها در حال برگشتن به‌خانه‌های خود از محل کارشان بودند ناگهان متوجه قصد خلبان این هواپیما برای فرود در وسط بزرگراه شدند.

بسیاری از مردم دست‌و‌پای خود را گم کرده بودند اما این هواپیما با مهارت خلبان آن بدون اینکه حتی به یک خودرو برخورد کند در یک منطقه خالی فرود آمد. هر چند در این فرود اضطراری کسی آسیب ندید اما این مسئله باعث شد که این بزرگراه و مسیرهای منتهی به آن با ترافیک بسیار سنگین روبه‌رو شوند. خلبان این هواپیما اعلام کرده است که به‌خاطر مشکل فنی مجبور به این کار شده است اما تحقیقات پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد.

نجات معجزه‌آسای راننده خواب‌آلود

واشنگتن: یک راننده آمریکایی به‌طور معجزه‌آسایی از خطر مرگ در یک بزرگراه نجات پیدا کرد. قضیه از این قرار است که این راننده جوان به‌نام اندی‌دنگرفیلد در حال طی یک بزرگراه برای رفتن به‌دانشگاه بوده که پشت‌فرمان خوابش می‌برد. در حالی که خودروی اندی در حال منحرف‌شدن از جاده بود زنگ تلفن همراه او باعث بیدار شدنش می‌شود و در یک‌لحظه کنترل خودرو را به‌دست می‌گیرد.

با وجود این ،گارد‌ریل حاشیه بزرگراه از جلوی خودروی شاسی‌بلند این دانشجو وارد و پس از طی طول خودرو از شیشه عقب خارج می‌شود. ماموران امداد می‌گویند گارد ریل فقط با فاصله چند سانتی‌متر از کنار بدن اندی دنگرفیلد،21‌ساله عبور کرده و او به‌طور معجزه‌آسایی زنده مانده است. این دانشجو قرار است به‌زودی به اتهام رانندگی حادثه‌ساز محاکمه شود.

خالق بامزه‌ترین شکلک جهان در بیمارستان

لندن: زن مسنی در انگلیس پس از اینکه توانست جایزه بامزه‌ترین شکلک جهان را از آن خود کند روی زمین افتاد و به‌بیمارستان منتقل شد. آن وود،62‌ساله توانست در جام‌جهانی شکلک با برنامه 4‌دقیقه‌ای خود بسیاری از حاضران را از خنده روده بر کند و به‌همین خاطر به‌عنوان خالق بامزه‌ترین شکلک جهان در بخش زنان معرفی شد.

لحظاتی بعد از اعلام رای هیات داوران اما این زن مسن روی زمین افتاد و مسئولان مسابقه به وسیله آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردند. به‌همین خاطر یکی از بستگان خانم وود مجبور شد در مراسم اختتامیه جام‌جهانی شکلک، جایزه او را دریافت کند. گفته می‌شود این رقابت از سال 1267‌هر سال در هفته سوم ماه سپتامبر در انگلیس برگزار شده است. در بخش مردان گارنر ماتینسون توانست برای دوازدهمین بار در مقام اول قرار بگیرد.

کد خبر 116624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز