گروه شهری: شهرداری تهران همزمان با هفته دفاع مقدس به‌مدت 10 شب ویژه برنامه‌هایی در باغ موزه دفاع مقدس به اجرا در می‌آورد.

دفاع مقدس

رئیس باغ موزه دفاع مقدس گفت: در این برنامه‌ها از شخصیت‌های مختلف کشوری و لشکری و همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دعوت شده است.سردار خضرائی اظهار داشت: هدف از برنامه‌های ویژه‌ای که از 31 شهریور ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، گرامیداشت یاد و نام شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: شب اول به خانواده معظم شهدا، شب دوم به ایثارگران و ارتش جمهوری اسلامی، شب سوم به هنرمندان و اصحاب رسانه، شب چهارم به بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب پنجم به روحانیت، شب ششم به رزمندگان و ایثارگران نیروی انتظامی، شب هفتم به جهاد گران و صنعتگران، شب هشتم به بانوان، شب نهم به جانبازان و آزادگان و شب دهم به فرزندان خانواده‌های شهدا اختصاص دارد.

پخش کلیپ معرفی باغ موزه دفاع مقدس، اجرای تئاتر، 2 سخنرانی مختصر و پخش نمایش روی پرده آب از جمله برنامه‌های این شب‌هاست. منصور احمدلو، مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران نیز درباره برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مراسم مقارن با نماز مغرب و عشا‍ء آغاز و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

احمدلو اضافه کرد: هر شب در انتهای برنامه از 20 نفر از جهادگران، رزمندگان و ایثارگران به‌طور اختصاصی تجلیل می‌شود و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا خواهد شد.

کد خبر 116434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز