همشهری آنلاین: مرتضی تمدن استاندار تهران پیش از این سفر به خبرگزاری فارس گفته بود که در دور سوم سفر به استان تهران ‌رئیس‌جمهور به شهرستان‌های این استان سفر ‌‌نخواهد کرد.

12وزیر کابینه دولت دهم همزمان با سومین سفر ‌هیئت دولت به استان تهران، به 12 شهر این استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با سومین سفر استانی هیئت دولت به استان تهران که از روز گذشته آغاز شد، وزرای کابینه دهم ‌به شهرستان‌های مختلف این استان ‌سفر می‌کنند و ضمن پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفرها به بررسی مسائل و رفع مشکلات مردم استان تهران می‌پردازند.

بر این اساس، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان ری، حمیدرضا بهبهانی وزیر راه و ترابری در شهرستان ورامین، مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان پاکدشت و صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان فیروزکوه حضور می‌یابند.

همچنین علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی به شهرستان دماوند می‌رود، مسعود میرکاظمی وزیر نفت به شهرستان رباط‌کریم سفر می‌کند و سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی نیز به ترتیب در شهرستان‌های شمیرانات و ملارد حضور می‌یابند.

مهدی غضنفری وزیر بازرگانی، مجید نامجو وزیر نیرو، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و علی‌اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن به ترتیب در شهرستان‌های قدس، شهریار، تهران و اسلامشهر حضور می‌یابند.

پیش از این مرتضی تمدن استاندار تهران به فارس گفته بود که در دور سوم سفر به استان تهران ‌رئیس‌جمهور به شهرستان‌های این استان سفر ‌‌نخواهد کرد و سفر وی به شهرستان‌ها بعداً اعلام خواهد شد.

دیدار رئیس‌جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران، تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر به ریاست احمدی‌نژاد، دیدار با مدیران استان و تشکیل جلسه هیئت دولت در خصوص مصوبات استان تهران از جمله برنامه‌های سفر استانی هیئت دولت و رئیس‌جمهور در سفر به استان تهران است.

 

کد خبر 115554
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز