چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: مردان جوانی که تنها چند هفته بعد از آزادی از زندان، باند مسلحانه زورگیری را تشکیل داده بودند، در بازجویی‌های پلیسی از سه زورگیری در مناطق غرب و شمال غرب پایتخت پرده برداشتند.

ششم آبان ماه، مردی با مراجعه به پلیس ، آنها را درجریان فعالیت یک باند زورگیری که با استفاده از کلت کمری و چاقو از مسافران خودرو ، سرقت می‌کردند، قرار داد.

این مرد به کارآگاهان گفت: لحظاتی پس از سوارشدن به یک خودرو پیکان کرم رنگ، دو جوان دیگر نیز سوار شدند، اما لحظاتی نگذشته بود که راننده به بهانه اینکه خیابان اصلی ترافیک است وارد کوچه خلوتی شد و در آن زمان بود که سه مرد جوان با کلت و چاقو شروع به تهدید من کرده و به زور کیف دستی‌ام را که حاوی 200هزارتومان بود به همراه تلفن همراهم ربوده و بعد از آنکه مرا از داخل خودرو به بیرون پرت کردند متواری شدند.

با بررسی شکایت این مرد و شکایتهای مشابه  ، کارآگاهان دایره یکم آگاهی پایتخت به دستور بازپرس روشن مناطق فعالیت باند زورگیری را در غرب و شمال غرب تحت کنترل نامحسوس قرار دادند و سرانجام توانستند با به کار گیری روشهای تخصصی مخفیگاه سارقان را در شهرک قدس تهران و مناطق مارلیک و ملارد ردیابی کرده و  در جریان چند عملیات آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین خوئینی معاونت اداره آگاهی پایتخت روزگذشته با اعلام این خبر گفت: سارقان جوان که اکثرا به تازگی از زندان آزاد شده اند، تاکنون به سه سرقت با این شیوه در حوالی میدان آ‌رژانتین، میدان آزادی و ولیعصر اعتراف کردند که در جریان زورگیری در میدان‌آزادی  5میلیون تومان سرقت کرده اند. 

این گزارش حاکی است سردسته این باند طبق گفته متهمان بازداشت شده، هنوز متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 11491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز