همشهری آنلاین: احمدی نژاد با اشاره به طرح هدفنمد کردن یارانه‌ها از واریز اولین قسط یارانه‌ها در مهر ماه خبر داد.

دولت

به گزارش ایلنا، رئیس جمهوری که به همدان سفر کرده است در بخشی از سخنان خود در جمع مردم  به بحث اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح یک طرح انقلابی و صددرصد به نفع ملت است. برخی‌ها این گوشه و آن گوشه مردم را از این طرح می‌ترسانند اما این طرح انقلابی با همراهی و همکاری خود مردم انجام خواهد شد و به فضل الهی از روز اول که این طرح اجرا شود بهبود در زندگی مردم نیز آغاز خواهد شد..

وی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم یارانه‌ها را حذف کنیم بلکه به دنبال این هستیم که عادلانه آن را در جیب خود مردم بگذاریم و معتقدیم که چرا باید 70 درصد یارانه در جیب 30 درصد مردم جامعه باشد.

رئیس‌جمهور از واریز قسط اول یارانه‌ها در مهرماه خبر داد.

رئیس‌جمهور به صندوق آتیه فرزندان اشاره کرد و گفت: ما با این طرح به فکر مسکن، اشتغال و تامین اجتماعی فرزندان ایرانی در 20 سال آینده هستیم و می‌خواهیم در آن زمان جوان ایرانی زمانی که می‌خواهد ازدواج کند با مشکلات اقتصادی مواجه نباشد.

وی تاکید کرد: از اینکه ما می‌خواهیم پول خود مردم را به خود مردم بازگردانیم عده‌ای ناراحت هستند.

احمدی‌نژاد این اقدام دولت را ضد تورم و گرانی دانست و گفت: معاون منابع انسانی ریاست‌جمهوری موضوعی را اعلام کرده که به دنبال این است این طرح که از اول سال 89 انجام می‌شود را به سال‌های عقب برگردانیم.

کد خبر 113137
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز