همشهری آنلاین: پس از ساعت‌ها رانندگی ماجراجویانه، یک مجرم مسلح که قصد فرار داشت، سرانجام هدف گلوله کماندو نیروهای ویژه پلیس اسلواکی قرار گرفت.

اشپیگل آنلاین از براتیسلاوا گزارش داد، در این تعقیب و گریز به دو پلیسی که به طور موقت گروگان این مجرم شده بودند، آسیبی نرسید.

رادیو محلی به نقل از شاهدان عینی و منابع غیررسمی پلیس خبر داد این فرار آخرین ساعات یکشنبه شب در روستای کرالوفا ناد فاهوم (Kralova nad Vahom) در جنوب اسلواکی آغاز شد. یک پلیس مرد و یک پلیس زن مشغول گشت زنی معمول با خودرو بودند که متوجه دو مرد می شوند.

زمانی که این دو پلیس در می یابند این دو نفر جنایتکاران تحت پیگرد هستند، آنها را تعقیب می کنند.

فراری ها با خودروشان به یک ستون برخورد می کنند. کمک راننده بازداشت می شود، اما راننده شروع به دویدن می کند و به یک خانه در نزدیکی محل تصادف می رود. زمانی که دو پلیس قصد بازداشت او را داشتند، وی با یک اسلحه آنها را تهدید و وادار می کند به خودرو پلیس سوار شوند.

او که این پلیس ها را به گروگان گرفته بود، ظاهرا تمام شب بدون هدف مشخصی مسافت طولانی را طی می کند. سرانجام صبح دوشنبه گروگان ها در شهر کوچک سورانی (Surany) توسط واحد ویژه پلیس آزاد می شوند. رباینده در تبادل آتش با این نیروها کشته شد.

کد خبر 111540

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز