دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های کشتی جام بالاوادزه و کارتوزیا در کاخ ورزش شهر تفلیس گرجستان به پایان رسید

 و حمید سوریان و صادق گودرزی نشان طلای این رقابت‌ها را نصیب  ایران کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این رقابت‌ها و در کشتی آزاد، صادق گودرزی در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم موفق شد با نتایج صفر بر دو، دو بر صفر و دو بر صفر متیو جنتری از کانادا را شکست داده و به مدال طلا دست یابد.

در این وزن کشتی گیران قزاقستان و اوکراین مشترکا سوم شدند.

در کشتی فرنگی و در وزن60 کیلوگرم نیز حمید سوریان که در یک وزن بالاتر در این رقابت‌ها حضور یافته بود، برای کسب مدال طلا مقابل کونوراتوف از قزاقستان قرار گرفت و با نتایج 2- صفر، صفر- 2 و 1- صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد. در این وزن کشتی‌گیران گرجستان و ازبکستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز حبیب‌اله اخلاقی که به دیدار رده‌بندی راه یافته بود مقابل ساهاکیان از ارمنستان ضربه فنی شد و عنوان پنجمی مسابقات را به خود اختصاص داد.

پیش از این در کشتی آزاد صادق گودرزی در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم موفق شد با نتایج صفر بر دو، دو بر صفر و دو بر صفر متیو جنتری از کانادا را شکست داده و به مدال طلا دست یابد. در این وزن کشتی گیران قزاقستان و اوکراین مشترکا سوم شدند.

بدین ترتیب تیم‌های کشتی ایران در این رقابت‌ها صاحب 5 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند که در کشتی آزاد سه مدال طلا توسط مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم، صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم و فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم، یک نشان نقره توسط سید مراد محمدی در وزن 60 کیلوگرم و یک مدال برنز توسط داود احمدی در وزن 120 کیلوگرم کسب شد و در کشتی فرنگی دو مدال طلا توسط حمید سوریان در وزن 60 کیلوگرم و امیر علی‌اکبری در وزن 120 کیلوگرم، دو مدال نقره توسط محسن حاجی‌پور و امید نوروزی در اوزان 55 و 66 کیلوگرم و دو مدال برنز توسط محمدرضا اکبری در وزن 96 کیلوگرم و محسن بشینجی در وزن 120 کیلوگرم بدست آمد.

کد خبر 109169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز