همشهری آنلاین: رییس‌جمهور استان کرمان را دیار پاکان، ‌مجاهدان و سخت‌کوشان توصیف کرد و گفت: مردم این استان به صفت‌های عالی استانی شهرت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه کرمان در تشریح سفر خود به این استان، ایمان زلال، پایبندی به ارزش‌های الهی، صبر و مقاومت و قناعت و پاکی را از جمله ویژگی‌های مردم استان برشمرد و اظهار کرد: قدمت استان کرمان به قدمت تاریخ بشر است. هفت هزار سال تاریخ بشر از کرمان عبور کرده و کرمان در بحث میراث فرهنگی و فعالیت‌های انقلابی و علمی در خط مقدم می‌باشد.

رییس‌جمهور هدف از این سفر را برداشتن گام‌های جدید برای خدمت به استان توصیف کرد و با شکرگذاری به درگاه ایزد متعال برای تحقق انجام این سفر گفت: وزرا و معاونان رییس‌جمهور به تمام شهرستان‌های استان سفر می‌کنند و ضمن شرکت در شوراهای اداری با مردم نیز به ملاقات می‌پردازند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: کارگروه‌های تخصصی تشکیل خواهد شد و من شخصا در کارگروه فرهنگ و هنر شرکت می‌کنم و در جلسه هیات دولت نیز ضمن بررسی کارها و اقدامات انجام شده و رفع موانع احتمالی تصمیمات جدیدی برای پیشرفت استان گرفته می‌شود.

رییس‌جمهور بازدید وزرا از پروژه‌ها و برطرف کردن مشکلات ‌آنها، ‌دیدار با خانواده‌های ایثارگران، شهدا، مدیران، منتخبان استان و نیز دیدار با مردم و گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم را از جمله برنامه‌های دیگر سفر خود به استان کرمان عنوان کرد.

کد خبر 108309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز