چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: صمد مرفاوی پس از مسابقه ۲۹ اردیبهشت در قزوین با قرائت نامه‌ای از سرمربیگری تیم استقلال کناره‌گیری کرد اما این استعفا هنوز توسط مدیریت باشگاه استقلال پذیرفته نشده است

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال در این رابطه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا گفت: پیش از بازی مرفاوی به صورت تلویحی به من گفت که می‌خواهد این کار را انجام دهد که ما این مسئله را چندان جدی نگرفتیم اما ظاهرا او پس از بازی چنین کاری را انجام داده است.

خلاصه نامه خداحافظی صمد مرفاوی از سرمربیگری تیم استقلال که پس از مسابقه در کنفرانس خبری خوانده شد.

خوشحالم که مانند فصل گذشته استقلال در آسیا تحقیر نشد. و توانستیم به جمع 16 تیم برتر قاره راه پیدا کنیم. درحالی که فقط 3 روز از تمدید قراردادم می گذشت برخی به من حمله کردند. با این حال من مورد عنایت مدیرعامل محترم استقلال بودم اما بسیاری از تمدید قراردادم ناراحت بودند چون من به کسی باج نمی‌دهم و سلامت کار می‌کنم.

خوشحالم که صمد مرفاوی هستم. نه ژنرالم، نه سلطانم و نه امپراطور. این القاب متعلق به خداوند است. من نمی‌خواهم ژنرال، سلطان و امپراطور باشم.

کارشناسانی در تلویزیون علیه من موضع گرفتند که مشاور تیم‌های دیگر بودند. همه می‌خواستند من را خراب کنند و چون با من مشکل داشتند علیه استقلال موضع می‌گرفتند اما به عنوان یک خدمتگزار می‌گویم که دیگر سرمربی استقلال نیستم و استعفا می‌دهم. با این حال برای هر کسی که بعد از من هدایت استقلال را به عهده می‌گیرد آرزوی موفقیت می‌کنم و چوب لای چرخش نمی‌گذارم چون دلم با استقلال است.

آنها با من مشکل داشتند ولی کسانی را که من را اذیت کردند به خدا واگذار می‌کنم و برای استقلال همواره آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 107807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز