یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

گروه ورزشی: برنامه تمرین فولاد برای فصل جدید از 22خردادماه در حالی شروع می‌شود که این روزها این باشگاه خوزستانی در کشمکش ماندن یا رفتن مجید جلالی قرار دارد

سرمربی فصل گذشته فولاد بعد از پایان لیگ گفت که قرادادش را با این تیم تمدید کرده است اما با پیشنهاد باشگاه استقلال همه چیز رنگ باخت.

رضائیان، عضو هیات‌مدیره  فولاد معتقد است که این باشگاه نباید به مربی فولاد پیشنهاد مربیگری می‌داد، درحالی‌که روز گذشته جلالی به یکی از روزنامه‌های ورزشی گفته بود که هنوز قراردادی با باشگاه فولاد منعقد نکرده است.

باشگاه استقلال ابتدا با سیاست جذب یک مربی خارجی در فصل نقل‌و‌انتقالات حاضر شد و حالا درصدد آوردن یک مربی ایرانی است. نفریه، عضو هیأت‌مدیره استقلال در این باره می‌گوید: «نظر من انتخاب مربی ایرانی است.» البته هنوز خبر دقیقی از مذاکره استقلال و جلالی منتشر نشده است.

صالحی‌نژاد در استقلال

استقلال بدون انتخاب سرمربی اما در فصل نقل و انتقالات فعال است و در تازه‌ترین خرید این باشگاه نام مصطفی صالحی نژاد به چشم می‌خورد. مدافع ذخیره فصل قبل ذوب آهن دیروز قرارداد 2ساله‌ای با این تیم بست و بعد از دسوزا و شیرزاد سومین بازیکن جدید استقلال به حساب می‌آید.

صالحی نژاد می‌گوید: «می دانم که استقلال سرمربی ندارد. در این رابطه با مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم و او گفت با هماهنگی‌های مربی در حال جذب بازیکن هستند.» به غیراز این بازیکن، مهرداد کریمیان بازیکن فصل قبل سپاهان هم مایل است که با استقلال قرارداد ببندد.

او می‌گوید: «مذاکره‌ای با استقلال داشته‌ام و اگر در سپاهان نمانم به استقلال فکر می‌کنم. با این حال وضعیت من با سپاهان هنوز 50-50 است.» در عین حال، استقلال ممکن است کیانوش رحمتی را از دست بدهد. قرارداد هافبک استقلال به پایان رسیده و رحمتی می‌گوید: «اگر با استقلال به توافق نرسم، به ذوب آهن می‌روم.»

جدایی اشجاری از ذوب‌آهن

از تیم ذوب‌آهن خبر می‌رسد حسن اشجاری از این تیم جدا شده است. او دیروز با پرداخت 350میلیون تومان رضایتنامه‌اش را از ذوب‌آهن گرفت و گفته می‌شود امروز قراردادش را با استیل‌آذین ثبت می‌کند.

غلامرضا رضایی مهاجم فصل گذشته فولاد هم در راه انتقال به پرسپولیس است. او می‌گوید: «اگر مشکل خاصی پیش نیاید این هفته قراردادم را با پرسپولیس ثبت می‌کنم.» باشگاه پرسپولیس دیروز با هادی نوروزی و علیرضا محمد مذاکره کرد و موافقت آنها را برای ماندن به‌دست آورد.

حاج صفی در ملوان

در عین حال، احسان حاج صفی بازیکن سپاهان ممکن است به‌دلیل خدمت سربازی این تیم را ترک کند. او می‌گوید که اگر مشکلی برایش پیش بیاید، با ملوان قرارداد می‌بندد.
حاج صفی می‌گوید: «یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و اگر خدا بخواهد تا یکسال دیگر در خدمت تیم سپاهان هستم.

مشکل من خدمت سربازی است که اگر قوانینی مانند دانشجو بودن و اینکه اگر هر تیمی چند سرباز داشته باشد بتوانند مشکلات این سربازان را حل کنند تصویب شود، مشکل من حل خواهد شد و در سپاهان خواهم ماند، در غیراین‌صورت مجبور هستم این تیم را ترک کنم.»

کد خبر 108618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز