همشهری آنلاین: باشگاه استقلال در آستانه فصل نقل و انتقالات اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: حجم اخبار نادرست و کذب درباره نقل و انتقالات بازیکنان و مربی برای تیم استقلال به حدی است که اگر بنای این باشگاه به تکذیب باشد باید به طور میانگین روزانه در 20 نوبت مختلف اقدام به این کار کند.

باشگاه استقلال در آستانه فصل نقل و انتقالات ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی ضروری می‌داند:

1 – به دلیل فضای نامناسب و حاشیه‌سازی‌های فراوان، باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار در ایران نمی‌توانند اخبار مذاکرات خود با بازیکنان مختلف را پیش از امضای نهایی و ثبت قراردادها به اطلاع عموم و رسانه‌های محترم برسانند. به همین خاطر به اطلاع عموم هواداران باشگاه استقلال می‌رسانیم که اخبار نهایی فصل نقل و انتقالات از طریق « سایت رسمی باشگاه استقلال » اعلام خواهد شد و جهت صحت و سقم اخبار در این موارد حتماً جهت اطمینان‌، خبر مورد نظر را با خبرهای سایت باشگاه استقلال تطبیق دهید.

2 – متأسفانه مشاهده می‌شود که اخبار کذب و بی‌اساس درباره مذاکره باشگاه استقلال با تعدادی از اهالی فوتبال ایران به طور جدی و قطعی توسط این عزیزان تکذیب نمی‌شود! از سوی دیگر باشگاه استقلال هم به دلیل احترام و کسوت برخی از این افراد قصد نداشته تا به امروز به صورت مستقیم و شفاف به تکذیب مذاکره با این افراد بپردازد اما حجم اخبار نادرست به حدی رسیده که لازم است در فصل نقل و انتقالات، روزانه در پایان ساعت اداری این باشگاه تکذیب نامه‌ای به صورت کلی نسبت به برخی گزینه‌ها منتشر شود.

3 – کلیه مذاکرات در باشگاه استقلال با دستور مستقیم مدیرعامل و تحت نظارت ایشان صورت می گیرد و تماس‌ها به طور رسمی از طرف مسئولان این باشگاه انجام می‌شود و هیچ شخص واسطه‌ای مابین ارتباط باشگاه با گزینه‌های موردنظر قرار نخواهد داشت.

4 – برای مذاکره با باشگاه استقلال فقط مدیر برنامه‌هایی که نامشان در سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) وجود دارد، می‌توانند در جلسه مذاکرات حضور یابند و به رسمیت شناخته می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال که مدعی مجموعه پاک است نسبت به رفتارهای مدیر برنامه‌های غیر قانونی و بدون مجوز قانونی از طریق کمیته انضباطی اقدام نماید تا این دسته از افراد جسارت برخی رفتارهای غیر قانونی را نداشته باشند.

کد خبر 108139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز