جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همهشری‌آنلاین: پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم‌های فوتبال مس کرمان و ابومسلم خراسان به مدت 2 سال سرمربی این تیم شد

در پایان نشست امروز پرویز مظلومی با مسئولان باشگاه استقلال، مقرر شد این مربی به مدت دو سال هدایت آبی پوشان تهرانی را در لیگ برتر فوتبال ایران برعهده بگیرد.

سرمربی‌ جدید تیم فوتبال ‌استقلال که جایگزین عبدالصمد مرفاوی شده است گفت: دوست داشتم در شرایط بهتری به استقلال می‌آمدم اما وظیفه دشواری را قبول کرده‌ام و تمام تلاشم را به کار می بندم تا آبی پوشان فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

پرویز مظلومی افزود : استقلال شرایط سختی دارد اما به من تکلیف شد به عنوان یک استقلالی به این تیم کمک کنم و من هم در نهایت این سمت را پذیرفتم.

وی با عذرخواهی ازمدیریت باشگاه شاهین و مردم خوب و فوتبالدوست بوشهر گفت اولویتم استقلال بود و قرار شد اگر با این تیم به توافق نرسم، برای هدایت شاهین به بوشهر بروم که در نهایت به استقلال آمدم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: انتظار دارم پیشکسوتان استقلال که صاحبان اصلی این تیم هستند از جمله حجازی‌ها، قلعه نویی‌ها، روشن‌ها و سایران در این وظیفه خطیر به من کمک کنند تا با کمک آنها بتوانیم تیم خوبی را برای موفقیت در مسابقات پیش رو آماده کنیم.

وی با بیان اینکه از هواداران می خواهد صبورباشند تا تیم خوبی را درست کند، در مورد وضعیت بازیکنان این تیم افزود: اولویت نخست ادامه همکاری با بازیکنان بزرگی است که در حال حاضر در استقلال هستند زیرا ما به آنها نیاز داریم. پس از آن به مسئولان باشگاه فهرست داده ام و امیدوارم بتوانند شرایط حضور بازیکنان بزرگ دیگری را در این تیم فراهم کنند.

مظلومی در پایان گفت: دوست داشتم پس از سالها دوری در شرایط بهتری به استقلال برگردم ولی در شرایط سختی آمدم و هواداران هم این مسئله را می‌دانند. امیدوارم همه به من کمک کنند تا این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان هم با تبریک به پرویز مظلومی گفت: مظلومی کار حساسی را در دست گرفته و باید همه استقلالی‌ها جمع شوند و به او کمک کنند. امیر قلعه نویی گفت: مظلومی به عنوان سرباز به استقلال آمده و امیدوارم که او در استقلال موفق باشد و وظیفه همه است که به او در این راه کمک کنند.

وی افزود درحال حاضر من به سپاهان تعهد دارم و مسوولان باشگاه سپاهان براساس نظرات من بعضی بازیکنان را رد کردند، بعضی دیگر را جذب کردند و قرارداد بعضی دیگر را تمدید کردند. بنابراین نه اخلاقی است و نه حرفه‌ای که بخواهم سپاهان را در این شرایط ترک کنم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه اگر مسوولیت نداشتم حضور در استقلال برایم یک افتخار بود گفت: خدمت به هواداران آبی یک افتخار است، اما باید بگویم این مساله تنها به من مربوط نیست. بحث یک استان در میان است. حتی زمانی که با پیشنهاد استیل آذین که حتی مبلغ پیشنهادی‌شان بیشتر ازسپاهان بود روبرو شدم از هدایتی و آجرلو تشکر کردم و گفتم به دلیل این تعهد نمی‌توانم به استیل آذین بیایم . برای من خیلی مهم بود که بخواهم سر حرفم بایستم. اگر این شرایط 10-15 روز قبل اتفاق می‌افتاد ممکن بود به خاطر اینکه من تعهدی نداده بودم به استقلال می‌آمدم، اما حالا چنین شرایطی فراهم نیست.

قلعه نویی درباره وضعیت فعلی استقلال گفت: نمی‌خواهم راجع به استقلال صحبت کنم اما وظیفه همه ماست که به استقلال کمک کنیم. باید از هر گزینه‌ای که برای سرمربیگری تیم انتخاب می‌شود حمایت کنیم. مردم هم باید بدانند که شرایط حساس است و نباید زیاد توقع داشته باشند. در 20 روز گذشته که این تغییر و تحولات انجام شد بازیکنان بسیار خوبی از استقلال جدا شدند. اگر آن بازیکنان از استقلال نمی‌رفتند هیچ نیازی به جذب بازیکن جدید نبود اما این 20 روز به اندازه 4-5 سال استقلال را عقب انداخت. واقعا استقلال شرایط خوبی ندارد تا سرمربی بعدی بیاید و بخواهد تیم سابق را بسازد 2-3 سالی طول می‌کشد و همه باید به او زمان بدهیم.

وی ادامه داد: استقلال شرایط بحرانی دارد. پیشکسوتان هم باید بدانند که استقلال دست استقلالی‌ها افتاده است و هر کسی به هر نحوی باید به استقلال کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت این تیم گفت: مطمئن باشید سپاهان جدید از سپاهان سال گذشته کیفیت به مراتب بهتری دارد، من خودم یکسال در اصفهان تجربه کسب کردم. سال گذشته 12-13 بازیکن خوب داشتیم اما می‌خواهیم امسال این تعداد را به 16-15 نفر افزایش دهیم که برروی نیمکت هم بازیکنان هم سطحی داشته باشیم. پالایش‌ها انجام شده و امیدوارم بتوانیم این فصل سپاهان ایده‌آلی داشته باشیم.

قلعه نویی درباره غیبت تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی گفت: صددرصد جای تیم ملی خالی است اگر تصمیمات غلط انجام نمی‌شد صددرصد تیم ملی با اقتدار به جام جهانی می‌رفت. اگر می‌گذاشتند ما کارمان را می‌کردیم یا علی دایی را عوض نمی‌کردند ایران به جام جهانی رفته بود. با این حال این مسئله به تاریخ پیوسته و باید همه به قطبی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا کمک کنند

کد خبر 109384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز