سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با استعفای مرفاوی موافقت و تاکید کرد که هیچ تغییر مدیریتی در باشگاه انجام نخواهد شد.

 باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که پس از نشست اخیر و بحث و بررسی درباره‌ شرایط کادرفنی آینده این تیم، با استعفای عبدالصمد مرفاوی موافقت شده است و مدیر عامل باشگاه نیز از سوی هیات مدیره مامور شده تا برای انتخاب جانشین مرفاوی با گزینه‌های مورد نظر مذاکره کند. 

واعظی‌آشتیانی در این‌باره گفت: "پس از نشستی که با مرفاوی داشتیم او توجیهات خاص خود را درباره‌ عدم همکاری با استقلال داشت و در نهایت نیز پذیرفتیم که مرفاوی با استقلال قطع همکاری کند و استعفایش پذیرفته شد." 

وی افزود: "بحث‌های اخیر که درباره سرمربی استقلال مطرح شده، کذب محض است و ما هیچ مذاکره‌ای با مربیان داخلی که طی روز‌های اخیر نامشان مطرح شده است، نداشته‌ایم."

هم‌چنین "امیدوار رضایی" در این باره گفت: "مدیرعامل برای مذاکره و انتخاب سرمربی راسا اقدام خواهد کرد و نیازی به حضور هیات‌مدیره در این موضوع وجود ندارد، اگر هم نیازی به بررسی و تصمیم‌گیری باشد با نظر و اطلاع مدیرعامل اقدام خواهد شد."

به گزارش فوتبال 3، آشتیانی همچنین درباره احتمال تغییر در مدیریت باشگاه استقلال افزود: "این موضوع منتفی است. همکاری و ارتباط صمیمی و تنگاتنگی بین اعضای هیات مدیره استقلال وجود دارد و هیات‌مدیره نیز از مدیرعامل حمایت می‌کند. در فصل آینده نیز با همکاری هیات‌مدیره و به عنوان مدیرعامل در استقلال حضور خواهم داشت."

کد خبر 108212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز