چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان تربیت بدنی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مستعفی باشگاه استقلال دعوت کرد تا برای تعیین بودجه این باشگاه در فصل آینده، چهارشنبه 12 خرداد جلسه‌ای را برگزار کنند.

به رغم استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سمتشان، البته به جز امیدوار رضایی، به دلیل عدم حمایت مالی سازمان تربیت بدنی از این تیم، و همچنین کناره‌گیری امیررضا واعظی آشتیانی از مدیرعاملی این باشگاه، علی سعیدلو طی نامه‌ای کتبی از تمامی اعضای هیات مدیره استقلال دعوت کرد تا ساعت 17 چهارشنبه جلسه‌ای را در سازمان تربیت بدنی تشکیل دهند.

تعیین تکلیف برای بودجه باشگاه استقلال برای فصل آینده موضوع نشست این روز است.

واعظی آشتیانی:
در نشست با سعیدلو شرکت نمی‌کنم. کسی نمی‌تواند جلوی اراده‌ام را بگیرد
 

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال با بیان این که برگزاری جلسه‌ با رئیس سازمان تربیت بدنی را لازم نمی‌بیند، گفت: در نشست با علی سعیدلو شرکت نمی‌کنم.

امیررضا واعظی آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دعوت علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی از اعضای هیات مدیره مستعفی باشگاه استقلال برای شرکت در جلسه چهارشنبه اظهار کرد: امروز از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند و گفتند دعوتنامه‌ای از سازمان تربیت بدنی برای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه رسیده که ساعت 17 امروز در سازمان تربیت بدنی جلسه‌ای را به منظور بررسی و تعیین بودجه باشگاه استقلال برای فصل آینده با حضور علی سعیدلو تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: بنده گفته بودم که وقتی از این تیم بروم، دیگر به آن برنگشته و اصلا به استقلال و فوتبال فکر نمی‌کنم، الان هم کسی نمی‌تواند جلوی اراده‌ام را بگیرد.

وی افزود: اگر جلسه با رئیس سازمان تربیت بدنی برای حل مشکلات استقلال قرار بود نتیجه بدهد، این نتیجه در پایان جلسه چهارساعته دوشنبه به دست می‌آمد. اتفاقا آن جلسه هم به منظور بررسی و تعیین بودجه باشگاه برای فصل آینده بود که خیلی مفصل راجع این موضوع صحبت شد که معتقدم جلسه‌ای بیهوده بود که تنها وقتمان را تلف کرد. به هر حال بنده لزومی برای حضور در این جلسه نمی‌بینم.

کد خبر 108869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز