همشهری‌آنلاین: پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک 28 اردیبهشت در هتل المپیک تهران برگزار و از مقاله‌نویسان برتر نیز تقدیر شد

در ابتدای این همایش امیرعباس تقی‌پور - دبیر همایش - درباره پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک توضیح داد. در ادامه اسفندیار رحیم مشایی - رییس دفتر رییس جمهور - طی سخنانی بر لزوم ایجاد اتحادیه در صنف روابط عمومی تاکید کرد.

رحیم‌مشایی همچنین خاطرنشان کرد: با رابطه داشتن روابط عمومی‌های بین دستگاهی و فرابخشی، روابط عمومی‌های دیجیتال کارکرد موثرتری در این زمینه خواهند داشت. دستگاه‌های دولتی باید تا حد امکان ارتباط از طریق فضای دیجیتال را توسعه دهند.

همچنین مراسم تقدیر از مقاله‌نویسان برتر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با حضور اسفندیار رحیم مشایی، علی زارعی نجف‌دری، علی‌اصغر محکی، داوود زارعیان، محمد‌‌سلطانی‌فر، حسن بشیر، علی‌اصغر کریمی و امیرعباس تقی‌پور انجام شد.

همچنین همایش با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه استادان پیشگام روابط عمومی الکترونیک، در عصر به کار خود ادامه داد.

دکتر جاسبی در تجلیل از دکتر سلطانی‌فر استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک گفت:  فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، با توسل به فرصت‌های جدید و امکان پذیری فعالیت‌های پژوهشی بیشتر، امکان هم فکری و هم اندیشی در طرح‌های علمی در سراسر جهان و تعامل فرهنگ‌های مختلف را فراهم و دسترسی به شبکه گسترده اطلاعاتی و ارتباطی را برای دستیابی به انقلاب آموزشی و پژوهشی، میسر می‌کند. 

 معرفی دکتر سلطانی‌فر به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی‌الکترونیک

در این مراسم از سه مقاله برتر با موضوع آینده‌ی روابط عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتالی تالیف جواد افتاده، نانومدیا و روابط عمومی مجازی، تعریف مشترک دکتر نسیم حمیدی قهرودی و کبری گلستانی و استانداردها در روابط عمومی الکترونیک مطالعه موردی بانکداری الکترونیک تالیف فاطمه‌ بشارت‌نیا و نیز استفاده از فن‌آوری RFID در روابط عمومی تالیف سعید نوری آزاد تقدیر به عمل آمد. [بانکداری الکترونیک؛ زیربنای تجارت الکترونیک ]

کد خبر 107682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز