همشهری‌آنلاین: دکتر محمد سلطانی‌فر، با تأیید و تصویب اعضای کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک شناخته و معرفی شد.

دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر علی اصغر محکی، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این همایش را تشکیل می‌دهند.

امیر عباس تقی‌پور دبیر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اعلام این مطلب افزود:

دکتر سلطانی‌فر از چهره‌های علمی شناخته شده در حوزه ارتباطات بوده و در ردیف نخستین اساتیدی است که در جهت تبیین اهمیت روابط عمومی الکترونیک به تألیف کتاب و مقاله پرداخت ضمن آنکه چهار دوره ریاست بر کمیته علمی همایش روابط عمومی الکترونیک در سال های 84 87،86و88 و داوری بیش از 150 مقاله مرتبط با روابط عمومی الکترونیک کافیست تا ایشان به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک معرفی شوند.

وی از روابط عمومی الکترونیک و روابط عمومی در فضای سایبر به عنوان دوکتاب تألیفی دکتر سلطانی‌فر نام برد و اضافه کرد: کتاب دیگری از ایشان با نام دیپلماسی عمومی نوین و روابط عمومی الکترونیک، همزمان با برگزاری مراسم تجلیل، رونمایی خواهد شد. [مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟]

دبیر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تأکید بر این که بسیاری از مدیران و کارشناسان علوم ارتباطات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا از کلاس‌های درس دکتر سلطانی‌فر بهره برده‌اند ادامه داد: در کنار شخصیت برجسته علمی دکتر‌ سلطانی‌فر، خصلت‌های پسندیده اخلاقی وی و مردمی بودن استاد نیز قابل اعتنا و درس آموزاست.

وی با اعلام این مطلب که تمبر یادبود پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر دکتر محمد سلطانی‌فر منتشر می‌شود ادامه داد: تولید تندیس و انتشار کتاب و زندگی نامه ایشان از دیگر برنامه‌های دبیرخانه همایش در تجلیل از استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک است.

تقی‌پور، معرفی الگوهای برتر علمی به علاقمندان تعالی و پیشرفت در حوزه روابط عمومی را یکی از دستاوردهای دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک دانست و یادآور شد: ازسوی دیگر روابط عمومی الکترونیک به عنوان یک دانش میان رشته‌ای محتاج بهره‌مندی از دانش و اساتید رشته‌های مختلف است.

وی گفت: در ادوار گذشته این همایش از پروفسور کاظم معتمدنژاد به عنوان پدر علوم ارتباطات ایران، دکتر یونس شکرخواه، دکتر سعیدرضا عاملی و دکتر شهیندخت خوارزمی به عنوان استادان پیشگام روابط عمومی الکترونیک تجلیل شده است.

دکتر شکرخواه استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک شناخته شد
دکتر عاملی استادپیشگام روابط‌ عمومی‌الکترونیک شناخته شد
دکتر خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی‌الکترونیک شناخته شد

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر متولد سال 1340 در تهران است. وی لیسانس شیمی را از دانشگاه تربیت معلم تهران و فوق لیسانس و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذکرده است. دکتر سلطانی‌فر از شهریور 1385 تاکنون به عنوان مدیر گروه ارتباطات اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد فعالیت می‌کند.

مدیر گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام، استادیار تمام وقت گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات، مدیر واحد 41 دانشگاه جامع علمی و کاربردی و فرهنگ و هنرو عضو کمیته تخصصی ارتباطات دانشگاه جامع علمی - کاربردی از دیگر مسئولیت‌های دکتر سلطانی‌فر است. دکتر محمد سلطانی‌فر سوابق رسانه‌ای و مطبوعاتی مختلفی نیز در کارنامه خود دارد. از جمله:

مدیر مسئول روزنامه انگلیسی زبان TEHRAN TIMES، مدیر انتشارات نشریات سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر مسئول روزنامه انگلیسی زبان IRAN NEWS، مدیر مسئول هفته نامه آلمانی زبان IRAN ZEITUNG، مدیر مسئول روزنامه صبح اقتصاد.

دکتر سلطانی‌فر مولف کتاب‌ پوشش خبری نیز هست. وی از بدو فعالیت دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک در سال 83 به عنوان رییس کمیته علمی 4 دوره گذشته با این دبیرخانه همکاری کرد.

مراسم تجلیل از مقام علمی این استاد علوم ارتباطات همزمان با برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک در 28 اردیبهشت ماه سال 89 در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 104170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز