همشهری‌آنلاین: عدم شناخت مدیران ارشد از مزایا و راه حل‌هایی که روابط عمومی الکترونیک ارایه می‌دهد٬ مهم‌ترین دلیل کندی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها اعلام شد

دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک در آستانه برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک نتایج آخرین نظرسنجی الکترونیکی خود با موضوع دلایل کندی استقرار نظام ‌روابط عمومی الکترونیک را ‌اعلام کرد. [مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟]

بر این اساس از میان ۱۲۵ نفر ازکارشناسان شرکت کننده در این نظرسنجی۷۱ نفر معادل 56 و 8 دهم درصد عدم شناخت مدیران ارشد از مزایاو راه حل‌هایی که روابط عمومی الکترونیک ارایه می‌دهد را مهم‌ترین دلیل کندی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دانسته‌اند.

۲۳ نفر معادل ۱۸و 4دهم درصد٬ عدم پشتیبانی مدیران ارشد از برنامه‌ها و عملکرد روابط عمومی‌ها و ۱۹ نفر معادل 15 و دو دهم درصد کمبود آموزش را از جمله دلایل کندی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک دانسته‌اند ضمن آنکه ۶ نفر معادل 4 و 8دهم درصد عدم شناخت کارشناسان روابط عمومی از مزایا و راه حل‌های روابط عمومی الکترونیک و به همین میزان کمبود امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری را از مهم‌ترین دلایل کندی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف دانسته‌اند.

گفتنی است پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با شعار روابط عمومی الکترونیک؛ روابط عمومی کاربردی در تاریخ 28 اردیبهشت ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

 اعضای کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند

استادان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قادر خواهند بود مقالات خود را پیرامون محورهای اعلام شده دبیرخانه‌٬ حداکثر تا تاریخ 2۵ فروردین ماه 89 به آدرس info@eprcenter.ir ارسال کنند. [تمدید مهلت ارسال مقاله برای همایش روابط عمومی الکترونیک]

 محور مقالات پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد

کاربرد شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی، ساختار نوین سازمانی در روابط عمومی الکترونیک، الزامات فنی و زیر ساخت‌ها در روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی الکترونیک در خدمت برنامه استراتژیک سازمان، نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی از سنتی به الکترونیک، روابط‌عمومی‌الکترونیک و مدیریت‌نوآوری، استانداردها در روابط عمومی‌الکترونیک، معماری سامانه جامع روابط عمومی الکترونیک، روش‌های نوین افکارسنجی و روابط عمومی الکترونیک، ارایه مدل عملی پرتال سازمانی(بانگاهی به استانداردها و ضوابط تدوین پرتال‌های دولتی)، رویکرد اخلاقی به روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی و روابط عمومی الکترونیک محورهای مقالات این همایش را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 104169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار