گروه شهری: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تهران گفت: اتفاقاتی که در حوزه روابط عمومی شهرداری‌ها افتاده، روابط عمومی را در حوزه مدیریت شهری، پیشتاز و جلوتر از سایر حوزه‌های روابط عمومی قرار داده است

نامدار صداقت، دبیر نخستین همایش علمی و دبیر دومین جشنواره برترین‌روابط عمومی شهرداری‌های تهران و کلانشهرهای ایران، با بیان این مطلب افزود: در جشنواره امسال که ایده آن در دبیرخانه روابط عمومی کلانشهرهای ایران شکل گرفت، کلانشهرهای مختلف شرکت کردند و آثار 8 کلانشهر دریافت شد و همچنین 60 روابط عمومی از زیرمجموعه روابط عمومی‌های شهرداری‌های در این همایش حضورداشتند و در مجموع 3500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید و آثار در 9 رشته داوری شد.

وی  ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که شهرداری تهران و کلانشهرها در مسیری حرکت می‌کنند که نقش روابط عمومی‌ها در آن به‌طور واضح مشخص و تبیین شده است و اتفاقاتی که در حوزه روابط عمومی شهرداری‌ها افتاده است، روابط عمومی را در حوزه مدیریت شهری، پیشتاز و جلوتر از سایر حوزه‌های روابط عمومی قرار داده است. رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز درباره اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی بخشی از سازمان است که مستقیم به مردم خدمت می‌کند.

دکتر الیزابت گوناوان آنانتو در حاشیه همایش بین‌المللی روابط عمومی شهرداری‌های کلانشهرها گفت: اطلاع رسانی، موضوع اصلی در روابط عمومی‌هاست و مردم باید از طریق روابط عمومی‌ها در جریان اتفاقات سازمان قرار گیرند.

امضای یادداشت تفاهم

همزمان با برگزاری همایش برترین روابط عمومی شهرداری‌های کلانشهرها، تفاهمنامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی با روابط عمومی شهرداری تهران امضا شد. براساس این تفاهمنامه، طرفین نسبت به تبادل تجربیات، اطلاعات، اعضای هیات‌های علمی و پژوهش‌ها برای افزایش توانمندی‌ها متعهد شدند.

کد خبر 102381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز