دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نمی‌خواهد کوین کورانی (Kevin Kuranyi) را به رقابت های جام جهانی آفریقای جنوبی ببرد

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد، یوآخیم لوو (Joachim Löw) روز دوشنبه در تماس تلفنی با این مهاجم 28 ساله به وی گفت از دعوت این مهاجم تیم شالکه به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان منصرف شده است.

لوو گفت: مساله انضباطی در اکتبر 2008 برای من مهم نبود، چون اگر تیم ملی یک فرصت دیگر به او می داد، مشکلی پیش نمی آمد.

وی افزود: در رایزنی صورت گرفته میان تیم مربیان به این نتیجه رسیدیم که از نظر فنی و آرایش بازیکنان باید ترکیب دیگری را برای جام جهانی عرضه کنیم. من امروز این را به صراحت به کوین که معتقدم با قدرت در این فصل بازی کرده و از نظر من یک بازیکن حرفه ای است، گفتم.

کورانی تاکنون در این فصل برای شالکه 18 گل به ثمر رسانده است. بسیاری از کارشناسان در هفته ها و ماه های اخیر بازگشت این ستاره سابق تیم اشتوتگارت را به تیم ملی آلمان پیش بینی می کردند.

وی ساعتی پس از اعلام خبر حذفش از تیم ملی، بر روی وبلاگ خود اعلام کرد: مثل هر فوتبالیست دیگری، از وقتی که بچه بودم، آرزوی عضویت در تیم ملی را داشتم. اما این آرزو دوباره محال شد. به همین خاطر مشخص است که این تصمیم مرا بسیار غمگین ساخت.

کورانی نوشت: اما این تصمیم مربی تیم ملی است و من آن را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.

لوو قصد دارد تصمیم خود را در این باره که 23 بازیکن نهایی تیم ملی آلمان در جام جهانی آفریقای جنوبی چه کسانی خواهند بود، در آستانه اول ژوئن، پایان ضرب الاجل فیفا اعلام کند.

کد خبر 106549

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز