همشهری آنلاین: نخستین روز مسابقه‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا، با کسب یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که به میزبانی بانکوک، پایتخت تایلند جریان دارد، در وزن منهای 60 کیلوگرم، قاسم نوری‌زاده ابتدا نماینده چین تایپه و به دنبال آن، حریفی از ترکمنستان را شکست داد.

این جودوکای کشورمان در دور نیمه‌نهایی توانست جودوکای قزاقستان را شکست دهد؛ نوری‌زاده در دیدار نهایی با ضربه فنی کردن حریف مغول خود، نخستین نشان طلای جوانان ایران را به دست آورد.

در 55 کیلو، احسان بهرامیان با گذشتن از سد نمایندگان هند و تایلند به نیمه نهایی رسید. این جودوکا برای رسیدن به دیدار نهایی، حریفی از ازبکستان را شکست داد؛ اما در نهایت به نماینده قزاقستان باخت و نقره گرفت.

در منهای 66 کیلو، سعید مولایی ابتدا نماینده یمن را برد؛‌ اما نتوانست از پس حریف قزاق خود برآید و راهی جدول بازنده ها شد. او در این جدول، نماینده هند و کره شمالی را مغلوب کرد و برنز گرفت.

در منهای 73 کیلو، امیر خادمیان پس از یک دور استراحت، حریفی از ازبکستان را برد. او در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قزاق خود برآید و راهی جدول بازنده‌ها شد. خادمیان در این جدول، با شکست دادن نماینده سوریه برنز گرفت.

به گزارش شبکه خبر، در بخش بانوان این رقابت‌ها نیز در وزن 63- کیلوگرم، سحر آقایی یک دور استراحت کرد و سپس به نماینده ترکمنستان باخت و به جدول بازنده‌ها رفت؛ در این مرحله هم با یک شکست دیگر، حذف شد.

در وزن 70 - کیلوگرم، صبا کرم‌علی پس از یک دور استراحت، در وقت طلایی مقابل حریفی از ازبکستان باخت و به جدول بازنده‌ها سقوط کرد تا با قبول شکست برابر حریف بعدی، از گردونه مسابقه‌ها حذف شود.

کد خبر 106391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز