گروه سیاسی: با آغاز زمان تبلیغات قانونی برای انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاباتی تر شدن فضای جامعه اقدامات گسترده ای برای برگزاری باشکوه انتخابات 24 آذر تدارک دیده شده و مسئولین امر هم بر آمادگی کامل همه نهادهای اجرایی و نظارتی برای انتخابات روز جمعه تأکید می ورزند.

آخرین نظر سنجی‌ها هم حکایت‌‌از آمادگی اکثریت مردم برای مشارکت فعال در انتخابات دارد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر آمادگی کامل وزارت کشور به عنوان برگزار کننده انتخابات 24 آذر اعلام کرد : انتخابات جمعه در بیش از یک هزار و 15 شهر و حدود 35 هزار روستا برگزار خواهد شد .
 سید مجتبی ثمره هاشمی در همین باره به واحد مرکزی خبر گفت : در مجموع مردم در این انتخابات حدود 114 هزار نفر را به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی سراسر کشور انتخاب می کنند که از این میان بیش از 5400 نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر و بیش از 108 هزار نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی روستا و عشایر کوچ رو در سراسر کشور انتخاب خواهند شد. ‌ مصطفی ابطحی مدیرکل امور شوراهای وزارت کشور هم گفت: 75هزار نفر کار بازرسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی را در سطح کشور بر عهده خواهند داشت.  براساس آخرین نظرسنجی یک مؤسسه پژوهشی که فارس نتیجه آن را  منتشر کرد،64 درصد مردم در انتخابات سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند.
کد خبر 10556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز