گروه حوادث: دو جوان سیاهپوش که با حمله وحشیانه به رانندگان پراید، خودروی آنها را به سرقت می بردند ، از سوی مأموران پلیس آگاهی اصفهان به دام افتادند.

رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که اوایل آذرماه ، مردی که از ناحیه سرو صورت زخمی شده بود به پاسگاه پلیس رفت و از سرقت خودرواش توسط دو مرد سیاهپوش خبر داد.

وی در توضیح ماجرا گفت: ساعتی قبل در میدان لاله اصفهان دو مرد که سراپا مشکی پوشیده بودند به عنوان مسافر سوار خودرو‌ام شدند، اما هنوز مسافت کوتاهی طی نکرده بودم که آنها به سرعت نقاب سیاهی روی صورتشان کشیده و با تهدید چاقو از من خواستند بدون مقاومت از خودروام پیاده شوم، اما هنگامی که قصد مقاومت داشتم آنها مرا با چاقو مجروح کرده و با بیرون انداختن من از خودروام به سرعت فرار کردند.

در حالی که ردیابی‌ها برای شناسایی و دستگیری دو مرد سیاهپوش که راننده پراید مشخصات آنها را در اختیار پلیس قرار داده بود، ادامه داشت کارآگاهان پلیس با تماس مسئولان یکی از بیمارستان‌های اصفهان در مقابل حادثه ای مشابه قرار گرفتند که در جریان آ‌ن راننده دیگری پس از مقاومت دربرابر  مسافران سیاه پوش به شدت مجروح شده بود.

با گزارش این حادثه، تیم ویژه ای از کارآگاهان بررسی های تخصصی برای یافتن سرنخی از سارقان شب را آغاز کردند، در نخستین بررسی ها مشخص شد دو شبح سیاهپوش نیمه‌های شب به عنوان مسافر دربستی در چند خیابان تاریک سوار خودروهای پراید شده و در طی مسیر با تهدید چاقو خودرو را به سرقت می‌برند.

با  سرنخ‌‌های به دست آمده درباره خیابانهایی که سارقان در آنجا کمین می‌کردند، چند نفر از مأموران پلیس در پوشش راننده مسافرکش منطقه را تحت کنترل قرار دادند، هنگامی‌که نیمه شب دهم آذر ماه یکی از این مأموران در تماسی کوتاه به مرکز پلیس اعلام کرد سارقان را شناسایی کرده است، کارآگاهان پلیس بلافاصله در مسیر  آن قرار گرفتند و توانستند دو مسافر سیاه پوش را در یک درگیری به دام بیندازند.

رضا صالحی‌پژوه- مسئول مرکز اطلاع‌رسانی دادگستری اصفهان- با تأیید این خبر گفت: در بازرسی بدنی از  متهمان سابقه‌‌دار که مهران و اسماعیل نام دارند دو عدد چاقو و دو کلاه مشکی رنگ کشف شد.

کد خبر 10448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز