یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی محوری‌ترین و اساسی‌ترین مولفه‌ای است که رسالت ترویج و تبلیغ آن بر دوش نخبگان و اساتید معظم است.

در نامه بیش از 130 نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فن‌آوری که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته پیرامون مروجین سکولاریسم در دانشگاه‌های سراسر کشور آمده است: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی محوری‌ترین و اساسی‌ترین مولفه‌ای است که رسالت ترویج و تبلیغ آن بر دوش نخبگان و اساتید معظم است.

نمایندگان مجلس در نامه خود تأکید کردندکه در سه دهه گذشته، انقلاب اسلامی با هجمه‌های مختلف مواجه بوده، که از همه توسعه‌ها و فشارهای دشمنان کینه‌دوز، با عزت و سربلندی عبور کرده و با اتکال به ذات باری‌تعالی هدایت و رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌‌ا... العظمی خامنه‌ای و همت مردم شریف مسلمان ایران همچنان به پیش می‌رود.

نویسندگان این نامه نقش اساتید مؤمن و متعهد در این فرایند تکاملی را بسیار مهم و قابل توجه دانسته‌اند و آورده‌اند: اقدامات برخی افراد معاند با نظام اسلامی قابل قبول نیست و در هیچ کجای دنیا امکانات و فرصت‌ها را سخاوتمندانه در اختیار کسانی که تیشه به ریشه نظام و ارزشهای حاکم بر جامعه می‌زنند، قرار نمی‌دهند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خاتمه خطاب به وزیر علوم تأکید کرده‌اند که ما نمایندگان مردم از جنابعالی می‌خواهیم با معاندین نظام اسلامی ، عناصر ساختار شکن، مروجین سکولاریسم و نیز تضعیف‌کنندگان نظام برخورد قاطع و جدی داشته باشید.
[ وزیر علوم: نمی‌گذاریم سکولاریسم در دانشگاه‌ها ترویج یابد]

کد خبر 103404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز