همشهری آنلاین: پارک دوبله 70 درصد تخلفات رانندگان را در طول سال شامل می‌شود که ارتکاب آن در اسفند به انتقال خودروها به پارکینگ منجر می‌شود

سرهنگ سعید اسماعیلی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهوار تهران بزرگ در گفت‌وگو با مهر گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برنامه‌های خود را برای کاهش و روان سازی ترافیک در ماه پایانی سال در سه مرحله آغاز کرد.

وی ادامه داد: از یکم تا 10 اسفند ماه 25 درصد پرسنل راهور، از 10 تا 15 اسفند ماه 40 درصد و از 15 اسفند تا پایان سال تمامی نیروهای پلیس راهور به همراه تجهیزات در سطح معابر حضور دارند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ تلاش کرده با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری، مترو، تاکسی رانی و اتوبوسرانی به روان‌سازی ترافیک بپردازد.

وی گفت: از ابتدای هفته آینده پلیس راهور تهران بزرگ طرحهای ویژه‌ای را برای کنترل و روان‌سازی ترافیک اجرا می‌کند.

اسماعیلی با توصیه به شهروندان تهرانی تصریح کرد: پلیس از ابتدای اسفندماه از مردم خواست تا از آوردن وسایل نقلیه خود در سطح معابر خودداری کنند و به جای آن از وسایل نقلیه عمومی به خصوص مترو استفاده کنند تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

وی از مردم خواست تا در صورت استفاده از خودروی شخصی به محل و نحوه پارک آن دقت کنند تا پلیس مجبور به حمل خودروی آنان به پارکینگ نشود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول سال 70 درصد تخلفات و در دو ماه پایانی سال 30 درصد تخلفات به پارک دوبله رانندگان مربوط می‌شود بر همین اساس در صورت پارک دوبله پلیس خودرو را به پارکینگ منتقل می‌کند.

کد خبر 103263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز