سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران،11اسفند طی نامه‌ای که در صحن علنی شورای شهر قرائت شد، از شهردار تهران به‌دلیل موفقیت در اخذ مجوز ایجاد و فعالیت بانک شهر، تقدیر و تشکر کردند.

در متن این نامه خطاب به شهردار تهران آمده است:وصول خبر اخذ مجوز ایجاد و فعالیت بانک شهر که یکی از خواسته‌های دیرین شهرداری تهران و دیگر شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها بوده و تاثیر عمیقی در تمهید شرایط و تامین تسهیلات مالی و اعتباری جهت حسن فعالیت شهرداری‌ها و در نهایت ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهد داشت، باعث مسرت عموم مسئولین مدیریت شهری در سراسر کشور اعم از شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها شد.

به مصداق «و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »  جا دارد از تلاش‌ها ی جدی و مستمر جنابعالی و دیگر مسئولین ذیربط شهرداری خصوصا معاون محترم مالی، اداری و همچنین پیگیری و همکاری اعضای محترم شوراهای اسلامی و شهرداری‌های کلانشهرها و ریاست محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق این مهم تقدیر و تشکر نماییم. باشد تا با فعالیت منظم این بانک در جهت اهداف تعیین شده و تعامل آن با مدیریت‌های شهری و شهرداری‌ها شاهد تسریع در ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان باشیم.

کد خبر 102675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز