مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: مجموعه شهرداری تهران با تشکیل ستاد پذیرایی، زائران علی بن موسی الرضا(ع) را بدرقه می‌کند.

این اقدام با برپایی یک ایستگاه بزرگ پذیرایی در خروجی تهران در میدان آقانور بعد از مسجد سیدالشهدا از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد. این ستاد با همکاری شهرداری مناطق 20 و 15، سازمان زیباسازی، سازمان پارک‌ها، سازمان فرهنگی هنری، اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران، شرکت پیام رسا، سازمان پایانه‌ها، مرکز مقاومت بسیج و ارگان‌های ذیربط تشکیل شده است.

مهرداد حاجی‌خانی مشاور شهردار، در نشست خبری این برنامه با اشاره به اینکه شهر مقدس مشهد در این ایام پذیرای زائران علی بن موسی الرضا(ع) است که برای مراسم‌هایی همچون ارتحال پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) به این شهر سفر می‌کنند، گفت: شهرداری تهران بنابه رسالت خود با دستور دکتر قالیباف رویکرد اجتماعی به مسائل دارد.

شهرداری با برپایی ایستگاه پذیرایی زائران حضرت رضا(ع) را بدرقه می‌کند. در این ایام زائران از سوی نیروهای شهرداری به سمت ایستگاه پذیرایی هدایت می‌شوند. در این ایستگاه‌ها بسته‌های پذیرایی و بسته‌های فرهنگی شامل 20هزار پوستر70 در 100 تمثال حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، دعای سفر، ذکر ایام هفته و سی دی محتوایی حاوی اطلاعاتی درباره زندگی امام هشتم و مداحی و... به زائران اهدا می‌شود.

کد خبر 101521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز