همشهری آنلاین: دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب با رئیس جمهور کشورمان در دمشق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق در این دیدار که با حضور متکی وزیر امور خارجه کشورمان و موسوی سفیر ایران در سوریه و همچنین حاج حسین خلیل معاون سیاسی ، سید ابراهیم امین رئیس و شیخ محمد یزبک عضو شورای سیاسی جنبش حزب الله لبنان برگزار شد درباره اوضاع لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر شد.

آقای احمدی نژاد در این دیدار ضرورت هوشیاری ملت های منطقه را در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه تاکید کرد و گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند ملت های منطقه کار آنرا یکسره خواهند کرد.

رئیس جمهور افزود: تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی حاکی از ضعف مقامات این رژیم است و هرچه رو به جلو می رویم نیروی مقاومت و ملت های آزاد و مستقل به پیروزی نزدیک تر می شود و نظام سلطه رو به شکست پیش می رود.

دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اوضاع لبنان و منطقه تصریح کرد:  مقاومت آمادگی کامل را برای مقابله در صورت عملی شدن تهدیدات رژیم صهیونیستی دارد.

سید حسن نصرالله افزود: نیروهای مقاومت ضمن برخورداری از آمادگی کامل با هوشیاری بالا همه تحولات منطقه و تحرکات دشمن را زیر نظر دارند.

پس از این دیدار ، رئیس جمهور و دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در ضیافت شام رئیس جمهور سوریه شرکت کردند و نشست کوتاه سه جانبه ای نیز میان آنها برگزار شد.

کد خبر 102343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز