همشهری آنلاین: سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان کشور با معرفی افراد برتر در مشهد پایان یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ دررشته ترتیل مریم منصوریان فر از استان اصفهان، هاله فیروزی از استان اردبیل و مرضیه میرزایی پور از استان خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

مریم تقی زاده از تهران، سمیه وظیفه شعاع از استان آذربایجان شرقی و زهرا سادات مدنیان نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم را به دست آوردند.

زهرا رنجکش از استان اصفهان، مریم سلطان بناوندی از استان کرمان و طاهره نساجی زاوره از استان یزد هم موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

در رشته قرائت قرآن کریم نیز فاطمه رحم دار از استان فارس، رضوان جلالی فر از استان تهران و فاطمه رحیمی از استان مازندران به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رشته را بدست آوردند.

فاطمه عبدلی از استان کرمان، نسرین جعفری از استان اصفهان و سماء بابایی از استان تهران نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان کشور را کسب کردند.

هشتاد شرکت کننده از بیست و هشت استان در رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ کل و حفظ بیست جزء قرآن کریم در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته در مشهد با هم رقابت کردند.

همچنین در پایان این مراسم از ملیکا گلی خردسال ترین واقف جهان از مشهد نیز تجلیل شد.

کد خبر 102328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز