سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: مدیرکل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا با اشاره به این که طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها مقطعی نیست و ادامه دارد، اظهار داشت: مردم در اجرای این طرح همکاری خوبی داشته و دارند.

سردار احمد روزبهانی در مرکز نظارت همگانی ناجا (197) در جمع خبرنگاران، افزود: این طرح اردیبهشت ماه سال جاری شدت بیشتری یافت.

وی در خصوص استفاده از بالگرد جهت شناسایی منازلی که از تجهیزات ماهواره استفاده می‌کنند، گفت: پلیس روزانه چند سورتی پرواز انجام می‌دهد، اما هیچ یک جهت مشاهده تجهیزات ماهواره صورت نمی‌گیرد و تنها در پروازهای انجام شده، به طور مثال ماموران راهور موارد مشهود تجهیزات ماهواره را گزارش می‌کنند.

سردار روزبهانی همچنین در ادامه گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش از اول آذرماه آغاز شده و تماس‌های مردمی با پلیس نشان از رضایت آنها از این طرح می‌دهد.

وی با بیان این که طرح برخورد با اراذل و اوباش برای دومین بار است که اجرا می‌شود، اظهار کرد: در حالی که در این طرح از نیروهای بیشتری استفاده کرده‌ایم، آمار دستگیری کمتر از طرح قبلی بوده و این حاکی از آنست که تعداد اراذل و اوباش کاهش یافته است.

کد خبر 10214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز