کمیسیون تلفیق بودجه سال 1389 کل کشور از 27 بهمن کار بررسی لایحه بودجه سال آینده را آغاز می‌کند

محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر گفت: برخی از کمیسیون‌ها گزارش‌ها و پیشنهادهای مربوط به بودجه سال آینده دستگاه‌ها و حوزه‌های کاری خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌اند و دیگر کمیسیون‌ها نیز باید تا روز سه‌شنبه گزارش‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

وی یادآور شد: کمیسیون تلفیق طبق آیین‌نامه داخلی مجلس باید ظرف مدت 15 روز لایحه بودجه سال آینده و گزارش‌ها و پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی و اصل نود  قانون اساسی در این زمینه را بررسی کرده و گزارش نهایی خود را برای ارائه به صحن علنی آماده کند.

مفتح افزود: کمیسیون تلفیق برای انجام این کار 2هفته فرصت دارد و پس از پایان مهلت قانونی، مصوبات کمیسیون اواسط اسفند در صحن علنی مجلس ارائه و رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال، قانون بودجه به تصویب شورای نگهبان برسد و به دولت ابلاغ شود تا در اختیار دولت قرار گیرد. نخستین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس قبل از تعطیلات برگزار شد که در آن، اعضای هیأت رئیسه کمیسیون انتخاب شدند.

از سوی دیگر، علی بروغنی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تصمیمات این کمیسیون در مورد لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: در کمیسیون بودجه قیمت نفت 65 دلار بسته شد که البته ممکن است در کمیسیون تلفیق این مبلغ کاهش یابد.

کد خبر 101624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز