دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

گروه شهری: سیستم کاغذی در شهرداری تهران حذف می‌شود و مدیریت شهری قصد دارد به این وسیله جلوی بسیاری از سوءاستفاده‌های مالی، اخلاقی و دلالی را بگیرد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمدهادی ایازی در چهارمین اجلاس شورای هماهنگی دبیرخانه‌های شهرداری تهران با اعلام این خبر ‌گفت: موضوع جدی و اساسی در سازمان گسترده‌ای مثل شهرداری این است که مردم به‌صورت شفاف در جریان کارکردهای ما قرار بگیرند و آن چیزی که می‌تواند این شفافیت را ایجاد کند، فناوری اطلاعات است.

این درحالی است که به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  چنانچه اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار نگیرد، دلالان و افراد سودجو بهره‌های کلانی به‌دست می‌آورند که ناشی از عدم‌شفاف‌سازی‌ اطلاعات است.

وی همچنین «آی‌تی» را عامل پیشرفت و رونق کشورها دانست و افزود: کشورهایی که نتوانند خود را با این سیستم انطباق دهند محکوم به عقب ماندگی خواهند بود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معتقد است ایران نتوانسته از قابلیت و ظرفیت‌هایی که در حوزه آی‌تی وجود دارد، استفاده کند.

در ادامه این جلسه جواد درویش، رئیس شورای هماهنگی دبیرخانه‌های شهرداری تهران از حذف سیستم کاغذی در شهرداری تهران در اوایل اسفند ماه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری، خدمات و فعالیت‌ها به‌صورت الکترونیک و حذف کاغذ در سیستم اداری شهرداری، شورای هماهنگی بین دبیرخانه‌های شهرداری تهران تشکیل و شروع به کار خواهد کرد.

کد خبر 100786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهر مجازی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز