مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

گروه دانش: مدیرکل تدوین قوانین و مقررات شهرداری تهران از راه‌اندازی سایت آموزش قوانین و مقررات به‌صورت اختصاصی در اداره کل قوانین و مقررات معاونت حقوقی شورا و امور مجلس خبر داد.

به گزارش همشهری، نادر شکری، مدیرکل تدوین قوانین و مقررات شهرداری تهران و دبیر کمیته حقوقی و قوانین کلانشهرهای کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اصلاح الگوی مصرف و با عنایت به ابلاغ دستور شهرداری تهران، گفت: 3 پروژه در این خصوص در دستور کار معاونت حقوقی، شورا و امور مجلس قرار گرفت که در این حوزه موضوعات مختلفی همچون آموزش قوانین و مقررات مورد عمل شهرداری به پرسنل و مدیران در آشنایی آنان با مبانی حقوقی نخستین پروژه مطرح شد.

وی افزود: با انجام اقدامات بسیار گسترده توانستیم سایت آموزش قوانین و مقررات را به‌صورت اختصاصی در اداره کل قوانین و مقررات معاونت حقوقی شورا و امور مجلس راه‌اندازی کنیم و نسبت به انجام پروژه آموزش اقدامات مؤثری به‌عمل آوریم.

شکری ادامه داد: از جمله دیگر پروژه‌های این حوزه، اطلاع‌رسانی و انتشار قوانین و مقررات شهرداری تهران بوده است. در این خصوص ضمن جمع‌آوری تمامی قوانین و مقررات کشور در یکصد سال گذشته، نسبت به راه‌اندازی سامانه قوانین و مقررات در سایت www.tehran.ir اقدام شد و هم‌اکنون شهروندان در هر زمان و مکانی که باشند می‌توانند از طریق این سامانه به تمام اطلاعات مربوط به قوانین و ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های شهرداری دسترسی داشته باشند.

کد خبر 102356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز