همشهری آنلاین: دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، برگزار کننده 8 نشست تخصصی است

در این نشست‌ها کارشناسان و چهره‌های مطرح ادبیات و نشر کتاب کودک و نوجوان حضور می‌یابند. محمدتقی حق‌بین، مدیر این نمایشگاه، ضمن اعلام این مطلب، از همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در برگزاری این نشست‌ها خبر داد و گفت: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، هر روز یک نشست تخصصی 3 نفره به مدت 2 ساعت برگزار می‌شود و نیمی از این زمان به پرسش و پاسخ حاضران اختصاص دارد.

چشم‌انداز 20 ساله ادبیات کودک، وضعیت کتاب‌های دینی در ادبیات کودک، رابطه دولت و ادبیات کودک، حقوق کودک و سیاست‌های فرهنگی، آسیب‌شناسی نقد ادبیات کودک، ترجمه در خدمت ادبیات ملی، دلایل نظارت بر کتاب کودک و تحلیل کتاب‌های فارسی دبستان و راهنمایی، از موضوع‌های این نشست‌های تخصصی است.

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 13 تا 20 بهمن در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

اولین دوره این نمایشگاه در سال 1374 برگزار شد و دومین دوره آن پس از 14 سال با حضور بیش از 300 ناشر در محل آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

نشست خبری دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان فردا برگزار می‌شود و مسئولان در این نشست خبری درباره اهداف و برنامه‌های نمایشگاه، توضیحاتی ارائه می‌کنند.

نادر قدیانی، رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، محمدتقی حق بین، مدیر نمایشگاه و محسن یگانه‌کاری، مدیر اجرایی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و مدیر بخش فعالیت‌های جنبی نمایشگاه در این نشست به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

این نشست، یکشنبه ساعت 11 در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان (خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، جنب پارکینگ طبقاتی، کوچه هورچهر، شماره 13، طبقه چهارم) برگزار می‌شود.

کد خبر 100574

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز