گاهی در خیابان‌ها با راننده‌ها و موتورسوارانی برخورد می‌کنیم که از خود رفتار عجیبی نشان می‌دهند. مثلا افرادی که بار اضافه با وسیله نقلیه حمل می‌کنند و به چیز دیگری جز رفتن و رسیدن به مقصدشان فکر نمی‌کنند.

همشهری آنلاین - مریم قاسمی: در تصویر می‌بینید که موتور سوار، بارهای بسته‌بندی شده را در نقاط مختلف چیده و راکب همراهش به شکل خیلی خطرناک در حالی که یکی از بسته‌ها را با دو دستش چسبیده روی چراغ عقب موتورسیکلت نشسته و نه کلاه ایمنی به سر دارد و نه تعادل کافی در زمان حرکت!

اگر موتور سوار در زمان حرکت در خیابان‌ها به دست‌انداز و مسیر ناهمواری برسد و ناخودآگاه تعادلش به هم بخورد معلوم نیست که چه اتفاقی برای راکب بیگناه آن می‌افتد. آیا نمی‌توان از وقوع حوادث تلخ پیشگیری کرد؟

پلیس پیشگیری و آموزش راهور تهران بارها به اینگونه موتورسواران و راننده‌ها نسبت به رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی هشدار داده و از آنها خواسته اند تا به اندازه استاندارد و تعیین شده روی وسیله نقلیه مسافر و یا بار حمل کنند اما باز با این حال در برخی نقاط شهر تهران و حوالی بازارها با چنین صحنه‌هایی مواجه می‌شویم.

عکس | رفتار عجیب و خطرناک موتورسوار برای حمل بار! | به کجا چنین شتابان؟

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha