تفاهم نامه تاسیس دومین ناحیه نوآوری کشور توسط «اسماعیل قادری فرد» معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، «تورج فرهادی» شهردار منطقه۶، «محمد تقی احمدی» رئیس دانشگاه تربیت مدرس، امضا شد.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: مراسم امضای تفاهم نامه تاسیس دومین ناحیه نوآوری کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.تفاهم نامه اول توسط «تورج فرهادی» شهردار منطقه ۶ و «محمد تقی احمدی» رئیس دانشگاه تربیت مدرس امضا و تفاهم نامه دوم هم علاوه بر شهردار منطقه و رئیس دانشگاه تربیت مدرس «اسماعیل قادری فر» معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم آن را امضا کرد.
با امضاءی تفاهم نامه ها، کار تاسیس دومین ناحیه نوآوری کشور در منطقه ۶ عملیاتی شد. ناحیه ای که حدود ۳۷۰ هکتار مساحت خواهد داشت و طراحی آن به گونه ای است که از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و خیابان شهید گمنام، از شرق به خیابان کارگر شمالی، از جنوب به خیابان شهید فاطمی و خیابان آزادی و از غرب هم به بزرگراه شهید چمران منتهی می شود.
به گفته «اسماعیل قادری فر» معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاسیس این ناحیه زمینه را برای فعالیت دانش آموختگان و نخبگان، شرکت های دانش بنیان، شرکت های فناور و استارتاپ ها فراهم می کند.
اولین ناحیه نوآوری شریف با توسط دانشگاه صنعتی شریف سال ۱۳۹۵ در منطقه۲ تاسیس شد و اکنون بیش از ۴۵۰ شرکت در آن فعالیت می کنند.


 

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha