دانشجویان رشته هنر دانشگاه جامع علمی _کاربردی با نقاشی روی دیوار خیابان ولیعصر(عج) تابلوهای چشم نوازی خلق می کنند.

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: جذب مشارکت شهروندان در امور شهر از شعارهای شهردار تهران بود. براساس همین شعار اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۶ با مشارکت دانشجویان رشته هنر دانشگاه جامع علمی-کاربردی فرهنگ و هنر طرح نقاشی دیواری را اجرا کرده است. «داود دانشور» رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه در گفت و گو با همشهری محله گفت: «شهر تهران نیازمند رنگ است. به همین دلیل از دانشجویان رشته هنر خواستیم در ایجاد زیبای بصری مشارکت کنند. دانشجویان طرح‌ها و ایده‌هایشان را ارائه دادند و پس از بررسی‌های لازم و نهایی شدن طرح‌ها، دیوار برای خلق اثر شناسایی و پس از زیرسازی در اختیار دانشجویان قرار گرفت.»
دیواری که دانشجویان مشغول نقاشی روی آن هستند در خیابان ولیعصر(عج)، حد فاصل خیابان های زرشت شرقی و جاوید قرار دارد. به گفته دانشور این دیوار ۶۵ متر طول و ۲ متر ارتفاع دارد.
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۶ در ادامه به مشارکت خوب دانشجویان اشاره و عنوان کرد: «در این طرح ۶۵ دانشجو مشارکت دارد و هر یک از آن بخشی از دیوار را نقاشی می‌کنند. در واقع با این تقسیم بندی زمینه مشارکت تعداد بیشتری از دانشجویان را فراهم کردیم.»
دانشجویان با نظارت استاد «سالومه گل نراقی» به خلق اثر می پردازند و بیش از ۸۰ درصد کار به پایان رسیده است. 
 

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳