همشهری آنلاین: در عصر دیجیتال، مشاهده روش سنتی برای فروش شیر تازه به مردم و نیز پذیرش و استقبال مردم از این روش و سنت ، عجیب و دور از انتظار است.

 

 

 

تصاویر فوق استفاده ابتدایی‌ترین روش و به نوعی روش سنتی ارائه و فروش شیر تازه بز در میان مردم چین را نشان می‌دهد. روشی نه کاملا سنتی، توسط این دامدار چینی به کار گرفته شده است. که توجه عموم مردم را به خود جلب کرده است،جالب است، نه؟!

فراموش نکنید، روش‌های سنتی در دنیای مدرن و دیجیتالی، هنوز جایگاه ویژه و خاص خود را در میان مردم دارند. با این وجود این عملکرد و روش توزیع، بحث و سوال‌های بیشماری را در ذهن انسان بوجود می‌اورد. مردمی که در انتظار خرید این شیر آن هم به این سبک، ایستاده‌اند، چگونه می‌اندیشند؟

به این مردم  و روش ارائه این مرد دامدار نگاه کنید! آنها بدون در نظر گرفتن سلامت و بهداشت بز شیرده، بهداشت مرد فروشنده، بهداشت و پاکیزگی ابزار و وسایل و...در صف خرید این شیر ایستاده‌اند.

شاید این مردم با زبان بی‌زبانی و یا به زبان چینی، می‌خواهند، بگویند؛ ما این شیر طبیعی را به شیر‌های پاستریزه با ماندگاری طولانی مدت بی‌مزه با برچسب شیر کم چرب و پر چرب و... ترجیح می‌دهیم...! شما چطور؟ اگر دوست دارید،شیر تازه بز بنوشید، باید  ته صف بروید.

http://twentytwowords.com

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۷