همشهری آنلاین: فیلمبرداری تله فیلم "عملیات کرکس" در تهران ادامه دارد.

بیش از هفتاد درصد این فیلم تصویر برداری شده و به دلیل این‌که بیشتر بازیگرانش  کودک و نوجوان هستند و همچنین برای اولین بار است که مقابل دوربین قرار گرفته‌اند کارکمی کند پیش می‌رود که به گفته کارگردان آن با این شرایط، طبیعی است.

 فضای این تله فیلم کاملا شهری است و در خیابان‌های شب تهران اتفاق می‌افتد.

دست‌اندرکاران این اثر داستان آن را به این شکل ارائه کرده‌اند: "شاهین با خواهرش پروانه مشکل دارد. پدر و مادر همیشه بین او و پروانه فرق می‌گذارند. شاهین با دوستانش مشورت کرده و طبق نقشه‌ای حساب شده می‌خواهند پروانه را بترسانند. ولی بازی کودکانه اشان با بعضی تغییرها رنگ و بوی جدی به خود می‌گیرد."

غلام‌رضا رمضانی، کارگردان خوش‌نام فیلم‌های کودک و نوجوان در گفت‌و گو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره آخرین کارش، عملیات کرکس گفت: "سعی شده با بهترین دوربین و شرایط قابل تحمل فیلمبرداری با بچه‌ها روند تولید را پیش ببریم. اما یک چیز مهم همیشه مزاحم ماست و آن شرایط کار در شهر بزرگی چون تهران... ؛ انبوه ماشین و نبودن پارکینگ دیگر جای راه رفتن برای آدم نمی‌گذارد چه  برسد به فضا برای فیلمبرداری".

عوامل این تله فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: غلام‌رضا رمضانی، مدیر تصویر بردای: محمد رضا سکوت، صدابردار: عباس رستگار پور، طراح گریم: زهرا کمالی، طراح صحنه: غلام‌رضا رمضانی، طراح لباس: به‌رخ جمال‌ها، تهیه کننده: لیدا عبدالمنافیان، مجری طرح: مهرداد غفاری پور، مدیر تولید: مهدی مهابادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان، دستیار دوم کارگردان: حمید یوسفی و دستیار صحنه: وحید یوسفی.

امیر علی تقی زاده  - ماهور مقصودیان - امین دامن پاک و  سینا صفوی بازیگران کودک و نوجوان تله فیلم کرکس هستند و بازیگران بزرگسال آن آناهیتا اقبال نژاد، حمید یوسفی، زهره داوودی، سعید پیامی فر، نسرین رمضانی و احمد یاوری هستند.

تدوین آن نیز به طور  هم زمان توسط کاوه ایمانی انجام می‌شود .

عکس‌ها از صالح غربی جوان

more  بهترین راه در جشنواره​ها حرف​زدن و عمل نکردن است

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳