بزرگ‌ترین بازار میوه و تره‌بار منطقه‌ای براساس پیش‌بینی‌ها نیمه نخست سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شهر، علیرضا جاوید، شهردار منطقه4  از راه‌اندازی بزرگ‌ترین بازار میوه و تره بار منطقه‌ای خبر داد و گفت: این بازار در حال حاضر در مرحله سفت‌کاری قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود نیمه اول سال آینده گشایش یابد.

جاوید با اشاره به بازسازی این بازار میوه گفت: این بازار در 16متری نهم قرار داشت که با استقبال اهالی محل، شهرداری تصمیم به گسترش آن گرفت. وی افزود: این بازار وظیفه تامین نیازهای تمام محله‌های اطراف از جمله مهران، کوهک، کاظم آباد، شمس آباد و مجیدیه را داشت که پیرو بازدید سال گذشته معاون امور مناطق از منطقه 4 در دستور بازسازی و توسعه قرار گرفت.

شهردار منطقه 4 خاطرنشان کرد: کار طراحی اولیه بازار میادین میوه و تره‌بار از چندی پیش آغاز شد و اجرای آن هم‌اکنون مراحل پایانی عملیاتی را طی می‌کند. به گفته جاوید، این بازار که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای میوه و تره بار منطقه‌ای تهران است در 4 طبقه بالای همکف ساخته شده که به‌زودی کارهای تجهیز آن نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: در این بازار علاوه بر ارائه میوه و تره بار روزانه، ارزاق عمومی و پروتئینی و محلی برای خدمات محله‌ای و کیوسک‌های پرداخت قبض هم تعبیه شده است.

کد خبر 99694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز