همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعات روشنی در روزهای قبل به ما رسیده بود که سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با همکاری CIA در پی عملیات تروریستی در تهران است.

به گزارش شبکه خبر، علی لاریجانی  در آغاز جلسه علنی روز چهارشنبه 23 دی مجلس شورای اسلامی افزود: به فاصله چند ساعت، یک گروه سلطنت طلب بی‌هویت که در آمریکا تحت سیطره CIA روزگار می‌گذرانند در اطلاعیه‌ای اقدام تروریستی را بر عهده گرفتند.

وی گفت: شاید CIA و رژیم صهیونیستی تصور کردند با این اطلاعیه بی‌سر و ته می‌توانند رد گم کنند در حالی که به ما اطلاعات روشنی از چند روز پیش رسیده بود که سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با همکاری CIA در پی عملیات تروریستی در تهران است.

لاریجانی گفت: شاید آنان تصور می‌کردند،به علت برخی مشاجرات داخلی، مجال برای چنین اقداماتی یافته‌اند و می‌توانند هم استادان دانشگاه را نگران، و هم به کارهای تحقیقاتی هسته‌ای کشور لطمه وارد کنند.

وی افزود: تمسک عجولانه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به چنین گروه بی‌هویتی به عنوان پوشش عملیاتی خود افتضاح جدیدی برای آقای اوباما است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: فرض کنید شما توانستید، حداقل خود را با این گروه بی‌هویت سرگرم کنید، اکنون  در مقابل سؤال دیگری قرار می‌گیرید که چرا این گروه تروریستی را در آمریکا پذیرایی می‌کنید؟

لاریجانی افزود: مگر سال‌ها فریاد و مبارزه با تروریسم سر نمی‌دادید و چند جنگ در منطقه را با این ادعای دروغ تحمیل نکردید؟ پس چگونه کشور خود را لانه تروریسم کرده‌اید؟

وی خطاب به اوباما گفت: آقای اوباما خیلی باید به حال شما تأسف خورد که از آن همه دعاوی انسان دوستانه و تغییرات، امروز همان چهره عقب افتاده جنگ طلبی و اقدامات تروریستی گذشته باقی مانده است.

وی افزود: شما خوب می‌دانید این اقدامات کثیف از نظر عملیاتی کثیف و ساده است و بد سرنوشتی را در این عملیات ماجراجویانه برای خود آغاز کرده‌اید و عملاً اقدامات تروریستی را ترویج کرده‌اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: البته آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از همه روش‌ها در مقابل ملت ایران استفاده کرد.

وی افزود: از اقدامات جدایی طلبانه، کمک به گروه‌های تروریستی و جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب تا ماجراجویی مختلف مانند مسئله هسته‌ای ایران و در سال‌های اخیر نیز هرچه توانستند در مسئله هسته‌ای ایران دریغ نکردند.

کد خبر 99408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز