چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال بارسلونا با تحمل یک شکست دو بر یک در دیدار با سویا برای دومین بار طی کمتر از یک هفته در خانه خود ناکام ماند.

بارسلونا که شنبه شب (12 دی) برای نخستین بار در یک دیدار خانگی لیگ اسپانیا امتیاز از دست داده بود، این بار در دیدار رفت مرحله یک هشتم جام حذفی موسوم به "کوپا دل ری " در ورزشگاه نیوکمپ تن به شکست داد و ناکام تر شد. 

 دو تیم در نیمه اول دیدار سه شنبه شب بدون گل به رختکن رفتند . اما سویا در دقیقه 61 با گل دیه گو کاپل که حاصل یک دریبل " دیه گو پروتی " و عبور وی از سد دانیل آلوز، ستاره برزیلی بارسلونا و ارسال یک پاس عرضی برای رناتو بود پیش افتاد. 

 مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در یک ضد حمله در دقیقه 75 با گل " زلاتان ابراهیموویچ " که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده بود نتیجه را مساوی کرد . این نتیجه تساوی پس از سرنگونی " دیه گو کاپل " در محوطه جریمه دوام نیافت چرا که " آلوارو نگره دو " گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای سویا به ثمر رساند. نگره دو این گل را تقدیم سرجیو سانچز، هم تیمی خود کرد که انتشار خبر ناراحتی قلبی وی ، آینده اش را به عنوان یک بازیکن در پرده ابهام قرار داده است. 

 نگره دو گفت :" حسن این باز‌‌‌ی‌ها این است که ما نشان دهیم اینجا در کنار هم هستیم و ما تنها یازده بازیکن نیستیم بلکه 24 بازیکن هستیم که از هیچ چیز دریغ نخواهیم کرد و ما این پیروزی را تقدیم هواداران و مهم‌تر از همه سرجیو می کنیم." 

 هردو تیم به دلیل رقابت‌های جام ملتهای آفریقا غایبینی داشتند که از آن جمله غیبت " سیدو کیتا " و " یحیی توره " از بارسلونا بود و سویا نیز فردریک کانوته، مهاجم ستاره‌اش را در اختیار نداشت. 

 با این حال، لیونل مسی پس از تمدید مدت استراحت خود در کریسمس ، به بارسلونا بازگشته بود و رهبری خط حمله را در کنار بویان کرکیج و پدرو رودریگز به عهده داشت.

دیدار برگشت بارسلونا و سویا در کوپا دل ری هفته آینده برگزار خواهد شد. 

به گزارش فوتبال 3، پیش از این قرار بود تمام بازی‌های این مرحله در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) برگزار شوند اما تک بازی مذکور شب گذشته و یک روز زودتر از سایر دیدارها برگزار شد.

 والنسیا - دپورتیوو لاکرونیا، رکراتیوو هوئلوا - اتلتیکومادرید، سلتا‌ویگو - ویارئال و آلکارون - راسینگ سانتاندر بازی‌های حساس چهارشنبه شب هستند.

سه بازی مالاگا - ختافه، هرکولس - اوساسونا و رایو وایه‌کانو - رئال مایورکا نیز  پنجشنبه شب برگزار خواهد شد.

کد خبر 98887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز