همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار دقت دولت در اجرای لایحه هدفمندی یارانه ها شد

و تاکید کرد که این لایحه در صورت اجرای دقیق باعث بهره وری ورونق در کشور می شود و اگر در اجرای آن بی دقتی شود باعث فقر، قاچاق و تورم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی که به بررسی و تصویب لایحه هدفمند سازی یارانه ها و تشکیل سازمان هدفمندی اختصاص یافت، پس از تصویب این لایحه از زحمات کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی و سخنگوی این کمیسیون تقدیر وتشکر کرد.

وی ادامه داد: کمیسیون و نمایندگان نهایت تلاش خود را کردند تا آنجایی که ممکن است چیزی تصویب شود که در چارچوب قانون اساسی باشد و اجرای کار را روان کند.

لاریجانی گفت: نمایندگان انصافا حداکثر دقت را کردند البته اجرای این قانون نیاز به دقت بالایی دارد و در صورت اجرای دقیق باعث بهره‌وری و رونق در کشور می‌شود و اگر در اجرای آن بی‌دقتی شود رکود در صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود و همچنین باعث فقر، قاچاق و تورم خواهد شد.

رئیس مجلس تاکید کرد: توصیه ما این است دولت با دقت در اجرای این قانون تلاش کند.

 رئیس جمهور یکشنبه شب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی مخالفت مجلس با استرداد لایحه هدفمندی یارانه‌ها و تصویب پیشنهادی در کمیسیون ویژه که بسیار نزدیک به مصوبه امروز مجلس بود گفته بود: هدفمند کردن یارانه‌ها براساس نظر فعلی مجلس به جلوگیری از افزایش سرمایه‌گذاری و بهره‌وری، افزایش تورم انتظاری و فقر و گسترش قاچاق منجر می‌شود.

کد خبر 98820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز