همشهری آنلاین : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 نسبت به کنکور سال گذشته بدون تغییر برگزار میشود گفت:

هرگونه تغییر یا تصمیمات جدید درباره کنکور کارشناسی ارشد به هیچ عنوان در کنکور امسال اعمال نخواهد شد.

عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرگزاری مهر در پاسخ به این سئوال که تصمیمات جدید درباره سهمیه ها و یا هرگونه تغییر در شیوه اجرایی کنکور کارشناسی ارشد امسال اعمال می شود یا خیر افزود: پرونده کنکور کارشناسی ارشد امسال بسته شده و تمامی تصمیمات درباره این کنکور گرفته شده است از این رو تصمیم جدید و تغییرات جدید درباره کنکور ارشد 89 اتفاق نمی افتد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در پاسخ به مهر گفته بود: پیش بینی می کنیم در کنکور کارشناسی ارشد 89 با رشد 25 درصدی پذیرش مواجه شویم.

ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز درباره جزئیات توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد به مهر گفت: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 89 و برگزاری آزمون نیز در 19 بهمن ماه منتشر می شود.

خدایی زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 را 26 تا 28 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: این آزمون طی روزهای 28، 29 و 30 بهمن ماه سال 1388 برگزار می شود.

وی درباره اعلام نتایج اولیه و نهایی این کنکور نیز به مهر گفت: نتایج اولیه آزمون نیمه دوم اردیبهشت ماه و نتایج نهایی آن نیمه اول شهریورماه سال 1389 اعلام می شود.

به گزارش مهر، آزمون ارشد سال 89 طی 3 روز چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود.

کد خبر 98193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز