جمعه ۲۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

اوهایو‌: یک ساندویچ‌فروشی برای فروش بیشتر ساندویچ‌هایش دست به اقدام جالبی زده است.

مدیر این مکان اعلام کرده است که هر یک از مشتریان که بتواند طرح یکی از ساندویچ‌ها را روی دستش خالکوبی کند یک جایزه ویژه دریافت خواهد کرد.

جایزه ویژه این ساندویچ‌فروشی این است که فرد مورد نظر می‌تواند تا آخر عمر ساندویچ مجانی بخورد. این در حالی است که تاکنون تعداد زیادی برای این اقدام اعلام آمادگی کرده‌اند. گفتنی است که این ساندویچ‌فروشی با استفاده از این شیوه یک تبلیغات سیار برای خودش به راه می‌اندازد. البته طرح خالکوبی ساندویچ‌ها باید کاملا حرفه‌ای باشد تا شامل جایزه شود.

پسربچه با وجدان  

سیدنی: اقدام یک پسربچه 11 ساله موجب افتخار والدینش شد. ماجرا از این قرار بود که این پسربچه در حال بازی در خیابان کیفی پیدا کرد که در آن 2 هزار دلار پول بود.  با وجود اینکه دوست این پسربچه او را تشویق کرد تا پول را برای خرید اسباب‌بازی بردارند اما او نپذیرفت و مستقیم به اداره پلیسی که در نزدیکی خانه‌‌شان بود، رفت. ماموران از روی مشخصات این کیف، صاحبش را پیدا کردند و کیف را به او دادند.

این پسر 11 ساله که مورد تشویق پلیس قرار گرفته بود به خبرنگاران گفت، اخیرا فیلمی دیده است که در آن شخصیت اصلی داستان پولی را که پیدا کرده به صاحبش تحویل داده و در مقابل از صاحب کیف پاداش خوبی گرفته است. هرچند صاحب کیف به این پسربچه پاداش قابل توجهی نداد اما والدینش برای او اسباب‌بازی‌ای را که مدت‌ها در آرزوی آن بود خریداری کردند.

زوج شیاد

منهتن: زوجی که برای استفاده از پول بیمه، شرکت بیمه را فریب داده بودند به دام افتادند. مرد 45 ساله که موقعیت شغلی‌اش را از دست داده بود از همسر 32 ساله‌اش خواست تا با فریب شرکت بیمه از مزایای این شرکت استفاده کنند. به این ترتیب آنها مدارک جعلی برای فوت این مرد تهیه کرده و آن‌را تحویل شرکت بیمه دادند.

از سوی دیگر برای اینکه مرگ این مرد طبیعی جلوه کند او برای مدت طولانی از منزل خارج نشد تا همسایگان هم او را نبینند. به این ترتیب شرکت بیمه مبلغی را به همسر این مرد ارائه کرد.

اما پس از دریافت این مبلغ، این زوج تصمیم گرفتند که به مسافرت بروند و در همین‌جا بود که یکی از همسایگان آنها را مشاهده کرد و از آنجایی که گمان می‌کرد این مرد مرده است موضوع را به پلیس گزارش داد. این زوج به پرداخت جریمه و بازگرداندن پول شرکت بیمه و حبس محکوم شده‌اند.

سرقت در 30 ثانیه

مکزیکو سیتی: 2 جوان 20 ساله برای اینکه از یک بانک سرقت کنند از روی یک فیلم سینمایی الگوبرداری کردند. آنها قصد داشتند برای جلب توجه بیشتر در مدت 30 ثانیه از بانک پول سرقت کنند. اما نه تنها موفق به این کار نشده، بلکه بیش از 3 ساعت در بانک اسیر شدند.

ماجرا از این قرار بود که آنها وارد بانک شدند و همین‌که اسلحه‌هایشان را به سمت مشتریان بانک نشانه رفتند، نگهبان بانک از پشت به آنها حمله کرد. این جوانان که به شدت ترسیده بودند به طبقه بالای بانک گریختند و وارد یک اتاق شدند.

البته در این اتاق، به علت خرابی قفل، روی آنها قفل شد. این در حالی بود که این اتاق هیچ پنجره یا راه فراری نداشت و کلید در هم در دست یکی از کارمندان بود که به مرخصی رفته بود. به این ترتیب سارقان حدود 3ساعت در این اتاق اسیر شدند تا ماموران پلیس در را باز و آنها را بازداشت کردند.

کد خبر 97602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز