گروه حوادث: عضای یک باند قاچاق که اقدام به وارد کردن بیش از 90 هزار آمپول غیر مجاز به تهران کرده بودند بعد از 25 روز تعقیب و مراقبت به دام افتادند.

سرهنگ سعید کسروی - جانشین معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس تهران بزرگ - ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  25 روز قبل مأموران معاونت مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از فعالیت اعضای یک باند که آمپول‌های غیر مجاز و تقلبی را به صورت قاچاق وارد کشور کرده و در تهران توزیع می‌کردند اطلاع پیدا کردند. با اعلام این گزارش مأموران بررسی‌های خود را آغاز کرده و با به دست آوردن سرنخ‌هایی توانستند اعضای این باند را شناسایی کنند.
پس از گذشت 25 روز از آغاز تحقیقات شامگاه سه‌شنبه مأموران معاونت مبارزه با مواد مخدر با دستور قضایی وارد عمل شده و با ورود به آپارتمانی در خیابان کریمخان دو تن از اعضای این باند را که از انبار آمپولها محافظت می‌کردند دستگیر کردند که در بازرسی از این محل بیش از 73 هزار آمپول و تعدادی برچسب قلابی و قرص‌های روان‌گردان کشف شد. جانشین معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس تهران بزرگ ادامه داد:  در بازجویی از دو متهم، عامل اصلی قاچاق آمپول‌ها شناسایی و در یک عملیات ضربتی در خانه‌اش حوالی خیابان کارگر دستگیر شد. در بازرسی از خانه سردسته این باند نیز تعدادی آمپول و قرص غیر مجاز کشف شد. وی افزود:  این پرونده دارای 4 متهم است و تعداد 90 هزار آمپول غیرمجاز از جمله آمپول نورجیزک، پرجیزک، تمجیزک و سوپر جیزک از آنها به دست آمد.
کد خبر 9755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز